HPI Savage X FLM brushless conversion

Zo, mijn epoxy remschijven zijn gekomen:)

img1089tp7.jpg

Greetz,
Joram

Dat is de remservo:D

Dus zeker niet voor de sier, zou beetje nutteloos zijn he:p

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
Een motor, regelaar ontvanger, zitten er nog niet in en zijn nog niet aangekomen dacht ik

Ik krijg in Maart de meeste dingen: motor, regelaar, alu bulkheads, wat tandwielen en ander klein spul.
Nog een maandje en dan koop ik een lipo, of A123 cellenpakket:D

Ik zie toch echt mijn Futaba 3pk ontvanger zitten, of ben ik nou blind:p

Greetz,
Joram

Maak je geen zorgen Joram, ik zie hem ook zitten.

Vind het echt knap dat je zo lang kunt wachten ... ik wordt knettergek aangezien ik nu al een week aan het wachten ben.

Dat is de remservo:D

Dus zeker niet voor de sier, zou beetje nutteloos zijn he:p

Greetz,
Joram

ik had niet gelezen dat je de mechanische rem zou gaan gebruiken... wel een betere oplossing.. maar waarom een SF1?? iets sterker is IMO beter... zie net je epoxy remschijven ... :)

moet zat kunnen met zo'n servo.. ligt er gewoon aan hoe je de linkage in elkaar zet. (kleine arm op d servo, lange arm op de rem zelf, je hebt toch geen grote slag nodig)

MMM V3 is besteld, ook een setje FLM bulkheads:D

Ik mag 2 motoren, Savöx 4069/4570 testen, dus dat word leuk:)

Dus hopelijk volgende week wat updates!

Greetz,
Joram

Zo, mijn FLM bulks, Cen diff's en de 1e Savöx motor zijn aangekomen!

Leuk weetje, ik ben de 1e in de HELE wereld met een Savöx motor, ik ga wat motoren uittesten en kijken wat ze kunnen:D

img1098.jpg

img1099.jpg

img1100.jpg

img1103.jpg

img1107v.jpg

img1108y.jpg

img1109z.jpg

img1111.jpg

img1112.jpg

img1115b.jpg

Greetz,
Joram

Laatst bewerkt:
nu ik die auto zo zie,.. lijken de wielen wel erg klein te zijn t.o.v. de rest. (zal wel aan de schokbrekers liggen denk ik. al eens gekeken hoe Big Joe banden er op zouden staan?

PS: waar heb je die Savöx servo vandaan? wat is de snelheid ervan? ben nog aan het kijken naar een stuurservo voor m'n Revo, daar wil ik ook maar 1 in hebben zitten.

nu ik die auto zo zie,.. lijken de wielen wel erg klein te zijn t.o.v. de rest. (zal wel aan de schokbrekers liggen denk ik. al eens gekeken hoe Big Joe banden er op zouden staan?

PS: waar heb je die Savöx servo vandaan? wat is de snelheid ervan? ben nog aan het kijken naar een stuurservo voor m'n Revo, daar wil ik ook maar 1 in hebben zitten.

@ klamat dat is met google zo te vinden,
anders effe google en je bent er ook.
ik heb net nog lopen zoeken op die zite naar de specs.
en wie weet koop ik ook wel een servo/motor daar maar het moet niet een duidelijk ...... worden.
ik vind het mooi dat nu een user die motoren mag testen en niet iemand die ze verkoopt hier wat post.
dit is de manier op het leuk te doen.[vind ik]
joram wat zijn de specs ??????
@klamat voel je niet aangevallen das niet de bedoeling,maar deze servo,s zijn hier al genoeg gepropt door de importeur/verkopers.en verkopen zich zelf wel denk ik.
groeten wiebe.die hoopt niemand zich aangevallen voelt.

ik voel me neit aangevallen.. heb alleen zelf nog nooit van die Savöx servo's gehoord buiten dit draadje om.

Edit: haha, ik snap wat je bedoelt met 'google doet wonderen' wist niet dat een distributie centrum in nederland hadden. de prijs van die 20 kilo servo valt me ook wel mee. is 0.15s voor 60 graden snel voor een servo? (ik ben in dit soort specs dus totaal niet thuis! )
M'n vraag staat alleen nog wel, heb je die servo daar gekocht, of heb je hem zelf geimporteerd (omdat dit mischein goedkoper is?)

Laatst bewerkt:
Om hem compleet te maken moet zo'n dure wagen natuurlijk een 2,4 ghz zenderset hebben, ga je die ook nog halen of heb je die al?

Om hem compleet te maken moet zo'n dure wagen natuurlijk een 2,4 ghz zenderset hebben, ga je die ook nog halen of heb je die al?

Die heeft hij al. Een futaba 3pk, en een koffer erbij. Om hem kompleet te maken heeft hij volgens mij nog een regelaar nodig.

mvg Bram

Back