Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De S6R is binnen en bind op de Taranis en de Horus.
Ik had ook de STK Tool erbij besteld maar die heb je dus niet nodig want er is een LUA script voor de instellingen van de S6R.
En je moet echt de aansluitingen zoals op de ontvanger aangegeven staan aanhouden, anders krijg je rare dingen.
Ik ben alleen nog aan het stoeien met de extra kanalen toewijzen voor de vliegmodes en eventuele calibratie.
Je mag wel een kladblok meenemen als je gaat vliegen om te weten waar alle schakelaars ook al weer zitten.
GJ
De reden om deze ontvanger te kopen is omdat ik er snel 1 nodig had en dit de enige was die leverbaar was.
Dat ie stabilisatie heeft is leuk maar niet nodig.
Ik wil er alleen een beetje mee experimenteren, als ik vlieg dan vlieg ik zelf en gebruik geen nep dingen.
Beetje als ABS en ESP in een sportwagen, dat zet je ook uit als je hem echt gaat rijden.
De Horus heeft de laatste firmware, 2 weken geleden alles geflasht alleen loop ik dan in 2-3 weken weer achter met die Companion en de daarbij horende SD content.
Alle ontvangers hebben ook de laatste firmware, dat gaat met de Horus lekkerder dan met de Taranis, überhaupt is de Horus veel lekkerder.
Ik zit op 5 G-R8X te wachten van HorusRC.com maar dat duurt nu al ruim een maand.
En ja, vrijdag vliegen, na de vrije training en dan lekker F1 kijken.
GJ
Alles uit china ligt tegenwoordig lang bij de duane... ik vermoed dat de controles extra scherp zijn momenteel. Het ligt in NL snel 2 tot 3 weken te wachten voordat het verder gaat.
Vanzelf!Oneens of eens, gewoon doen wat je prettig vind.., Ieder zijn keuze laten we het daar op houden![]()
Zelf wil ik niet dat er electronica mijn stuurbewegingen beinvloed, ook niet in een sleper of welk model dan ook.
Het is geen futaba.... bij OpenTX zie je 100% wat je doet per kanaal. Transparanter kan nietKijk maar uit, want voor je het weet heb je ergens een mixer ingesteld![]()