AHoogendijk
PH-SAM
Ja, helemaal mee eens, maar zeggen dat je geen electronica gebruikt....................Het is geen futaba.... bij OpenTX zie je 100% wat je doet per kanaal. Transparanter kan niet![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, helemaal mee eens, maar zeggen dat je geen electronica gebruikt....................Het is geen futaba.... bij OpenTX zie je 100% wat je doet per kanaal. Transparanter kan niet![]()
Ik spreek uit ervaring dat het wel of niet gebruiken van een Stab unit een eindeloze discussie kan worden, op alle fora's en clubs waar ik lid van ben blijft dit een persoonlijke smaak. en aan smaak valt niet te twisten.en dan gaat dit topic heel gauw offtopic worden.
Ik vind het alleen vreselijk irritant dat als je de weight veranderd je ook meteen weer de offset moet veranderen.
Is daar nog een trucje voor?
GJ
je kunt toch 2 mixers maken? Eentje waar je de offset regelt (bv. voor een vliegfase, waarbij de ailerons iets omlaag of omhoog gaan) en een waarbij je het signaal van de stuurknuppel naar de stuurvlakken regelt.Ik vind het alleen vreselijk irritant dat als je de weight veranderd je ook meteen weer de offset moet veranderen.