E-REVO topic

Wat savage zegt, vaster. Dus helemaal handvast aandraaien en dan kwart, half of driekwart los draaien. Zelf rijd ik ook met 18 op 54 en met iets meer als kwart gedraaide slipper clutch. En nog geen problemen gehad.[/QUOTE

Gebruiken jullie op lock tite op die boutje van de Spur.
Ik heb het gevoel dat hij steeks los kom.

Is dat allemaal integy op die revo?? Zoooo zonde van je geld, en functioneel al helemaal niet.
Dan kan ik begrijpen dat je dat een rib uit je lijf hebt gekost;-)
Je had beter iets eerder hier moeten komen, had je veel geld gescheeld had je ook minder brokken waarschijnlijk.

Nu is 6s rijden wel op het max van zn kunnen en is ook zeker niet voor de beginner.
Lees eens een beetje door dit topic heen, pak m beet de laatste 25 pagina's en je zult al wijzer worden

Let op met het aandraaien vd slipper, helemaal aandraaien word bedoeld dat de veer compleet ingedrukt is ( je kan namelijk nog verder draaien ) en dan een kwart terug ong.

Qua springen zou ik met dat alu niet aandurven, zeker als je nieuw bent.
Dan had je misschien beter de savage kunnen nemen;-)

19/54 is imo de beste allround vertanding.
En de spur plastic laten, in 2 jaar nooit 1 hoeven te vervangen.
Succes

Laatst bewerkt:
Is dat allemaal integy op die revo?? Zoooo zonde van je geld, en functioneel al helemaal niet.
Dan kan ik begrijpen dat je dat een rib uit je lijf hebt gekost;-)
Je had beter iets eerder hier moeten komen, had je veel geld gescheeld had je ook minder brokken waarschijnlijk.

Nu is 6s rijden wel op het max van zn kunnen en is ook zeker niet voor de beginner.
Lees eens een beetje door dit topic heen, pak m beet de laatste 25 pagina's en je zult al wijzer worden

Let op met het aandraaien vd slipper, helemaal aandragen word bedoeld dat de veer compleet ingedrukt is ( je kan namelijk nog verder draaien ) en dan een kwart terug ong.

Qua springen zou ik met dat alu niet aandurven, zeker als je nieuw bent.
Dan had je misschien beter de savage kunnen nemen;-)

19/54 is imo de beste allround vertanding.
En de spur plastic laten, in 2 jaar nooit 1 hoeven te vervangen.
Succes

Bedankt voor je hulp.
Ik had zekker eerder moeten komen op dit forum.
Maar ik dacht staat meschien raar als ik steeks dingen gaat vragen.
Ik probeer het zelf wel hoef ik jullie niet lastig te vallen.
Het is duur dat zeker maar als het werkt vind ik het niet zo erg.
Als het maar wel werkt.
Maar heb hem nu een maand of 3 maar nog geen half uur mee gereden.
Dat is zonden steekt kapot dan die Spur dan weer banden.
Ik heb ook keer gelezen bij jou over een sway bar dat het heel goed werkt.
Heb ik gekocht maar die beschijving die is zo onduidelijk snap er niks van die foto,s zijn zwart wit kan bijna niks zien.
Lig nu maar weer in de kast.

Wat ook wil helpen is een gecontroleerde vinger. ;-)
Feit dat je vol gas de bocht om wil waardoor alle kracht op 1 kant komt te staan en de wielen absurd snel draaien, gaan de banden wel van scheuren/klappen.
Dat zal met andere banden hetzelfde zijn.

welke swaybar heb je genomen?
En over het algemeen zijn ze vrij makkelijk te installeren, maar wel rustig de handleiding LEZEN ;-)
Voor die alu armen had je het beste RPM armen kunnen nemen, minder mooi als alu, maar zoveel sterker. Zelfs stock armen zijn sterker als Integy armen.

En mocht het met de swaybarkit niet lukken, je woont niet zo ver van me vandaan, evt kun je een keer langs schieten.

Als je een beetje gaat offroaden bestel dan maar alvast een setje rpm armen..grote kans dat je die alu armen gaat buigen met een verkeerde landing. Blijven de armen heel dan zal ie bulkheads het niet leuk vinden omdat er totaal geen flex in alu zit. In iedergeval succes met je revo;).

Wat ook wil helpen is een gecontroleerde vinger. ;-)
Feit dat je vol gas de bocht om wil waardoor alle kracht op 1 kant komt te staan en de wielen absurd snel draaien, gaan de banden wel van scheuren/klappen.
Dat zal met andere banden hetzelfde zijn.

welke swaybar heb je genomen?
En over het algemeen zijn ze vrij makkelijk te installeren, maar wel rustig de handleiding LEZEN ;-)
Voor die alu armen had je het beste RPM armen kunnen nemen, minder mooi als alu, maar zoveel sterker. Zelfs stock armen zijn sterker als Integy armen.

En mocht het met de swaybarkit niet lukken, je woont niet zo ver van me vandaan, evt kun je een keer langs schieten.
Hoi westcoast bedankt voor je hulp.
Ik ga effe puzzelen kijken of het lukt.
Ik wis niet dat alu zo zwak zal zijn.
Als ze breken dan breken ze maar kan er nu toch niks meer aan doen.
Dan koop ik wel RPM armen.
Heb je bij jou nog leuk terrein om te rijden dan.
Ik zag gister dat bij kijkduin ook een vereniging is,
Ben Jij er wel een geweest.???

Ik heb niks meer waarmee je bij een vereniging mag rijden.
Ooit eens geprobeerd bij mvb bergschenhoek , daar is de revo ook te groot.
In kijkduin ken ik iig geen vereniging .

Rijden vaak in hoek van holland, of zomaar ergens een veldje .

Ik heb niks meer waarmee je bij een vereniging mag rijden.
Ooit eens geprobeerd bij mvb bergschenhoek , daar is de revo ook te groot.
In kijkduin ken ik iig geen vereniging .

Rijden vaak in hoek van holland, of zomaar ergens een veldje .

Je heb gelijk is geen kijkduin.
Home

Das idd een onroad baan, niks voor de e-revo iig.

Laat maar weten als het gewerkt heeft.
En misschien een setje 2s accu's aanschaffen, want dat isover het algemeen zat voor de meeste ondergronden, op 6s rijden is eigenlijk alleen voor onroad rijden geschikt.

Das idd een onroad baan, niks voor de e-revo iig.

Laat maar weten als het gewerkt heeft.
En misschien een setje 2s accu's aanschaffen, want dat isover het algemeen zat voor de meeste ondergronden, op 6s rijden is eigenlijk alleen voor onroad rijden geschikt.
westcoast.
ik heb nu een nieuw probleem.
ik heb de spur hellemaal strak aangedraait.
en dan kwart slag trug.
maar als ik nu gas geef hoor ik die slipper heel erg en kan ik de auto.
zo teggen houden wat kan dat wezen:(

Heb je alleen je spur vervangen of ook de slipper?
Kans is dat je slipperpads verbrand zijn door de hitte die je opgewekt heb door met een losse slipper te rijden.

ik heb alleen de spur vervangen.
ik heb hem er nu weer af,
moet ik die blokjes vervangen of dat ronde plaatje.

Ligt aan de pads zelf. Zijn ze helemaal glimmend geworden kun je ze nog omdraaien
En als de metalen pinnetjes bijna door de carbon pads komen kun je beter een nieuw setje pads kopen, of een complete rebuild kit

futaba 4pl en twee servo's?

ik heb me gisteren de zender futaba 4pl aangeschaft, maar nu stuit ik op het probleem dat ik niet weet hoe je de tweede servo moet aansluiten?

staat ook niet vermeld in de manual!

wat en hoe moet ik dit oplossen, heb al het halve net afgesurft maar vind niks zinnigs:help:

Een y-kabel/harnas moet je hebben, of (zo had ik het gedaan) is een stekker (futuba stekker volgens mij) gekocht die in je ontvanger past. Had toen alle draden naar 1 plug gemaakt.

Even een paar mooie foto's van mijn E-Revo & Stampede (met dank aan de mannen van rallymedia.nl!)

67324722.jpg

25242382.jpg

23426319.jpg

21018408.jpg

Laatst bewerkt:
Back