A
Alex-scheveningen
Guest
bedankt voor jullie hulp ga morgen gelijk proberen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat savage zegt, vaster. Dus helemaal handvast aandraaien en dan kwart, half of driekwart los draaien. Zelf rijd ik ook met 18 op 54 en met iets meer als kwart gedraaide slipper clutch. En nog geen problemen gehad.[/QUOTE
Gebruiken jullie op lock tite op die boutje van de Spur.
Ik heb het gevoel dat hij steeks los kom.
Is dat allemaal integy op die revo?? Zoooo zonde van je geld, en functioneel al helemaal niet.
Dan kan ik begrijpen dat je dat een rib uit je lijf hebt gekost;-)
Je had beter iets eerder hier moeten komen, had je veel geld gescheeld had je ook minder brokken waarschijnlijk.
Nu is 6s rijden wel op het max van zn kunnen en is ook zeker niet voor de beginner.
Lees eens een beetje door dit topic heen, pak m beet de laatste 25 pagina's en je zult al wijzer worden
Let op met het aandraaien vd slipper, helemaal aandragen word bedoeld dat de veer compleet ingedrukt is ( je kan namelijk nog verder draaien ) en dan een kwart terug ong.
Qua springen zou ik met dat alu niet aandurven, zeker als je nieuw bent.
Dan had je misschien beter de savage kunnen nemen;-)
19/54 is imo de beste allround vertanding.
En de spur plastic laten, in 2 jaar nooit 1 hoeven te vervangen.
Succes
Hoi westcoast bedankt voor je hulp.Wat ook wil helpen is een gecontroleerde vinger. ;-)
Feit dat je vol gas de bocht om wil waardoor alle kracht op 1 kant komt te staan en de wielen absurd snel draaien, gaan de banden wel van scheuren/klappen.
Dat zal met andere banden hetzelfde zijn.
welke swaybar heb je genomen?
En over het algemeen zijn ze vrij makkelijk te installeren, maar wel rustig de handleiding LEZEN ;-)
Voor die alu armen had je het beste RPM armen kunnen nemen, minder mooi als alu, maar zoveel sterker. Zelfs stock armen zijn sterker als Integy armen.
En mocht het met de swaybarkit niet lukken, je woont niet zo ver van me vandaan, evt kun je een keer langs schieten.
Ik heb niks meer waarmee je bij een vereniging mag rijden.
Ooit eens geprobeerd bij mvb bergschenhoek , daar is de revo ook te groot.
In kijkduin ken ik iig geen vereniging .
Rijden vaak in hoek van holland, of zomaar ergens een veldje .
westcoast.Das idd een onroad baan, niks voor de e-revo iig.
Laat maar weten als het gewerkt heeft.
En misschien een setje 2s accu's aanschaffen, want dat isover het algemeen zat voor de meeste ondergronden, op 6s rijden is eigenlijk alleen voor onroad rijden geschikt.
Ik heb niks meer waarmee je bij een vereniging mag rijden.
Ooit eens geprobeerd bij mvb bergschenhoek , daar is de revo ook te groot.
In kijkduin ken ik iig geen vereniging .
Rijden vaak in hoek van holland, of zomaar ergens een veldje .
dus als ik de twee servo's aan elkaar maak, dan mogen ze samen in één kanaal als ik het goed begrijp.