Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niks aan doen, gewoon de oude schroeven erin draaien. Misschien dat je een beetje schade krijgt aan het oogje (buigt iets open). Verder nietsHoi REVO rijders
Mijn zoontje heeft sinds een half jaar een E_REVO. Omdat hij niet zo'n voorzichtige rijder is heb ik een poos geleden een rollend chassie erbij gekocht voor reserve delen.
Wat blijkt nu een revo gaat eigenlijk niet kapot. Dus had ik een chassie over. Wij rijden niet op een baan maar gewoon waar het gaat en dat in meestal gewoon ergens in het veld. Nu heb ik gezien bij mijn zoon dat een revo beter door ruw terrein gaat als een vorza waar ik zelf mee rij.
Dus was de keuze gemaakt. Ik hou het extra chassie voor me zelf en ga er mee rijden. Zo gezegd,heb ik het van de winter uit elkaar gehaald en weer opnieuw gebouwd. Nu is het bijna klaar voor de zomer,het enigste dat nog ontbrak was een servo en een kap. De motor en regelaar zet ik over van mijn vorza.
De heb ik van de week gekocht op dit forum, vandaag binnen gekregen.
Het gaat om een savox SC-1268 mg. Ik had gedacht dat hij zo zou passen,maar hij is te kort. De schroef gaten lijnen maar aan één kant uit.
Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad. Zoja wat is de oplossing.
Ik zal in het weekend ook eens foto's plaatsen van mijn revo.
groetjes john
Ik ben het eens tot aan je bericht over wat je in zand zou willen. In zand wil je juist maximale grip hebben dus met een zwaarder diff rijden. In zand heb je namelijk al snel dat er een wieltje vrij staat waar dan met een licht diff alle power heen gaat. Gevolg, je blijft daar steken. Op een high grip terrein wil je juist een soepel diff hebben zodat je makkelijker de bochten om kan. Even om het in het extreme te trekken en daardoor duidelijk te maken, een auto met gesperd diff wil eigenlijk alleen maar rechtdoor rijden omdat het geen verschil in rotatiesnelheid van de wielen toestaat. Op asfalt betekent dat dat de auto alleen maar rechtdor wil en je hem de bocht door moet wringen. In zand het je dat probleem niet omdat het zachte zand het wringen simpel toestaat.
Traxxas connectoren zijn goed dingen, alleen wat duurder, en lastiger met dikkere accu draden.
De gold connectoren zien er goed uit, maar dan zou ik toch uit wijken naar EC5 connectoren. Zie hobbyking bijvoorbeeld. Dan ben je het voordeligste uit, en die werken ook heel goed. Alleen moet je wel even aan die enge blauwe kleur wennen.