E-REVO topic

De motor is sterker en meer torque, en dan zou je logischerwijs ook je gearing daarop kunnen aanpassen waardoor je sneller kan.
2x een 775 zou denk niet heel veel verschil maken qua snelheid.
Als je sneller wil zou ik toch voor brushless gaan, onderhoudsvrij, sneller en ook weer krachtiger. Je hoeft niet perse een mambasetje erin te doen, kan ook wel goedkoper evt.

westcoast bedankt voor de info alleen me e-revo is ook brushless, ik gebruik 2x 2cellen lipo klopt het dat hij dan op topsnelheid niet zo heel hard gaat ? of staat hij in trainingsmode? gr

Volgens mij heeft een revo geen trainingsmode ;-)
En dan nog op 4s zou de slash vxl op 3s sneller zijn op een rechte lijn.
Vxl slash is volgens mij 60mph top ofzo op 3s en een revo doet dat pas op 6s.
Maar begrijp dat jij m dus niet offroad gebruikt want met 4wd moet je die slash wel zoek kunnen rijden ;-)

De vonk is indd normaal
Lucht is een geleider maaaaar lucht is geen goeie gelijder daarom is het geen contenue vonk en gaat hij weg

Ik heb men e-revo te koop gezet kijk op 2dehands . Be en typ bij zoeken traxxas u zal de mijne Wel tegen komen de vraagprijs is 999€ ik weet het het is veel geld maar als je kijkt wat er allemaal op zit

Ik heb voor de gein eens gekeken, want ik wou wel eens een gouden revo zien ;-)
Helaas werd ik teleurgesteld. Wat ik te koop zie staan is:
110934040_7-uniekste-beste-e-revo-van-belgie-kijk-snel.jpg

En als je idd elk schroefje en stickertje aanduid in je verkoopadvertentie en dan ook nog 2x dan lijkt het idd heel wat.
Voor de gein zou je die advertentie hier in het verkooptopic moeten posten ;-)

Klopt, maar voor huiselijk vermaak zorgt zoiets wel.
Je kan met z'n allen toch weer ff 5 min lachen.

Had de mijne toen verkocht voor nog niet eens de helft van zijn vraagprijs, alleen had hij geen stalen assen ( maar wel weer swaybars, shockcovers, savox 1256 single servo, mudguards, summit bumperset incl bijbehorende ledkit etc ) en dat vond ik eigenlijk al veel.

Misschien is het wel heel raar hoor, maar ik zie even niet wat er mis is?
Komt misschien omdat ik op mijnen telefoon kijk.
Ik zie alleen een grote warboel naar/bijnaam de servo's?

Ruud

1000 euro voor zo'n warboel vind jij heel gewoon? Ik verwachtte iets van goud ofo, en dat zie ik niet op die foto ( was als grapje bedoelt he ;-) )

Vooral goed meten ! De softpacks willen nml nogal eens aan de dikke kant zijn. Met name de kabels komen vaak aan een vervelende kant uit de packs.
Of je moet bereid zijn flink te dremelen in de accubays.

Direct fit zijn de hardcase packs waar de kabels op de kop van het pack uitkomen. dan hoef je alleen de exit van de kabels uit de bay wat groter te maken omdat de kabels wat dikker zijn.

Ben je niet bang van wat lastiger soldeerwerk, dan kun je kijken naar de hardcase packs zonder kabels, dan met wat haakse connectors aansluiten.

De nieuwe Nanotech packs, te verkrijgen met hele hoge C en mAh waardes, schijnen heel erg goed te zijn.

wat voor tandwiel verhouding gebruiken jullie??

ik heb een e-revo mamba monster met 2x 3cellen 5000mAh,,

zelf gebruik ik de standaard tandwiel verhouding.

enne hoe werkt dat precies om de verhouding te berekenen???

greetz carlo

wat voor tandwiel verhouding gebruiken jullie??

ik heb een e-revo mamba monster met 2x 3cellen 5000mAh,,

zelf gebruik ik de standaard tandwiel verhouding.

enne hoe werkt dat precies om de verhouding te berekenen???

greetz carlo

Er zit een tabel bij het boekje van je auto waar de tandwiel verhoudingen in staan met de snelheden die je dan kunt halen.;)

Anders vind je het op de site van traxxas ook wel.

Back