8O8O dus hij word 5x zo warm ofzo? snap er echt niks van 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
een slipper instellen ken ik.
ik heb 2 nitro revo's en 3 savage's dus dat zal geen problemen geven lijkt mij
met de e-revo nog niet kunnen rijden.
het spur dat ik had liggen was van een nitro revo en dat gaat net niet passen.
dus gelijk besteld, samen met de bevestiging voor de regelaar.
maar ik heb meteen weer een vraag.
moet de vin op de regelaar altijd draaien of werkt dat met een bimetaal oid die bij een bepaalde temperatuur inschakelt ?
Is pas nog aan de orde geweest. De fan hoort bij het opstarten altijd eventjes te draaien, totdat er een verbinding is met de ontvanger. Op deze manier kan je altijd zien of je fan het nog wel doet. Draait ie niet bij het opstarten, zal die ook niet draaien als je hem echt nodig hebt.
Is pas nog aan de orde geweest. De fan hoort bij het opstarten altijd eventjes te draaien, totdat er een verbinding is met de ontvanger. Op deze manier kan je altijd zien of je fan het nog wel doet. Draait ie niet bij het opstarten, zal die ook niet draaien als je hem echt nodig hebt.
Heb hetzelfde gehad, Castle gewoon via de site een mailtje gestuurd, kreeg gratis een nieuwe, die het na een keer rijden ook al niet meer deedToen de fan losgehaald en aangesloten op de motorfan zodat hij continu draait. Ik zet af en toe de compressor erop en nu blijft hij het doen. Uit elkaar halen gaat volgens mij niet, tenminste, mij is het niet gelukt.