E-REVO topic

Hoe bedoel je dat naar links en rechts bewegen? Is er speling of lijkt de spur krom?
Dat laatste is bij mij het geval, het is maar een héél klein beetje, maar heeft bij mij te maken met de aansluiting op de slipper clutch. Ik heb het idee dat die niet helemaal gelijkmatig is ingesleten ofzo.
Als het niet te veel afwijkt kan het geen kwaad.

ok bedankt,

heb ik nog een vraagje, Heb mijn voor bulkhead vervangen. Alles ging goed maar nu blijkt het dat ik me diff heb omgedraaid (me achterste bulkhead ligt nog uitelkaar). Dus mijn de voorwielen rijden naar achter als ik gas geef. Nu bedenk ik dat ik mijn motor kan reverse door 2 draadjes om te draaien. Zou dit kunnen anders moet ik mijn hele bulkhead weer open maken en omdraaien.

p.s als ik de achterste bulkhead in elkaar zet dan hou ik wel rekening met de diff goed om te zetten.

haha je moet gewoon je bulk weer goedzetten.
En je bent niet de eerste die hem verkeerd erop zet en zeker niet de laatste.
heb het al veel vaker gehoord.

Als je ze beide anders om zet geen probleem, bij een omgedraaide diff draaien je voor- en achterwielen contra. Ik spreek uit ervaring :)

Is wel een grappig effect !!!

Je kan in je regelaar software je reverse omdraaien, maar ook met je kabels ....

Me bulkhead zit wel goed maar me diff zit er omgedraaid in. Kan dat problemen geven???
Want ik kan mijn motor gewoon reversen. Technisch gezien moet het niet uitmaken. Ik moet alleen het achterste diff ook omdraaien.

Laatst bewerkt:
nou omdat het allemaal nu goed in elkaar zit en de heletijd uit elkaar en in elkaar doen is ook niet zo goed. Maar ik wil alleen weten of het uitmaakt. Ik moet dan natuurlijk wel het achterste diff ook omdraaien.

dat wou ik nog net niet zeggen.
maarjah ik zet me spullen gewoon er in zoals het hoort.
Foutjemaken we allemaal wel eens.
maarjah dat foutje moet je dan wel weer herstellen.
maw openschroeven diff omdraaien en weer dicht schroeven :yes:

nou het was niet mijn diff ;) maar die hele case die eromheen zit omgedraaid alhoewel dat hetzelfde blijft. ik heb hem toch om gedraaid. En heb meteen de motor in de mount even verder gedaan omdat de draden helemaal geknikt worden door me regelaar, dus dat is ook meteen opgelost. Nu me bulk achter nog en dan raggen!!!

Los schroeven, draadjes loshalen.
In de hong nor schroeven, draadjes aansluiten en testen.... :yes:

Ik rijd ermee in de mugen mbx-6t en dat gaat zeer goed!

maar even :ontopic: de mamba monster esc heeft een switch dat de fan aangaat bij een bepaalde temperatuur. Ik heb gelezen dat dit standaard 65 graden is. Is dit goed? En klopt het ook dat de fan bijna nooit aan gaat omdat de mamba monster goed gekoeld wordt?

P.s ik rij op 4S lipo

Ik zou vermoeden dat het wel goed is, als de fabrikant het zelf zo instelt. Of begrijp ik jou vraag nu verkeerd?
n.b., de fan hoort ook te blijven draaien, zolang er geen verbinding is met de ontvanger. Op die manier kan je dus altijd controleren of de fan nog wel werkt ;-)

ja dat doet ie als mijn zender niet aan staat blijft ie draaien dus dan zit het wel goed ;). Het wordt nu warm weer dus ik wil weten dat als ik ga rijden dat alles goed zit :).

Temperatuur metertje kopen en je kunt het altijd goed nameten.
Die dingen kosten maar een paar euro.

Verhouding kan ik je wel vertellen, maar dat is per buggy/truggy verschillend, dus daar heb je niet zoveel aan.

Gewoon de rc calculator gebruiken en zorgen dat je zo rond de 60-70km/u uitkomt. Daarna met een temp meter gaan "finetunen".

Laatst bewerkt:
Back