heb je de motor dan terug ?
die ligt bij bert

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
heb je de motor dan terug ?
Neehoor, waarom andersom???
Als je heel stil bent word je ervoor beloond met 10 punten, die komen na de k-factor (1) bij de rest van je punten. Maak je herrie dan krijg je er natuurlijk geen punten voor.
Dit word dus gewoon bij de rest opgeteld, niet afgetrokken.
Als dit heel erg verwarrend is voor de juryleden dan kun je het natuurlijk omkeren en eraf halen (gevolg is wel dat geluid zwaarder meeteld want max aantal punten gaat omlaag. )
die ligt bij bertsim e peter sim
that's all you need
Jongens,
Ik moet me helaas afmelden bij deze. Het wordt een beetje te veel voor het thuisfront dat ik weekend na weekend weg ben. Ik heb tenslotte ook nog vrouw en kinderen thuis en ik ben niet gezegend met een modelbouwvliegliefhebbende partner.
Gelukkig is ze wel lief voor mij.![]()
Tevens heb ik ook niet echt tijd om nu nog te oefenen. Dat kost ook tijd die ik nu niet kan besteden.
Ik heb me even laten verleiden en toegehapt, maar helaas. Wellicht dat ik volgend jaar mee doe.
Jeroen? Sorry hoor, maar kun je me van het lijstje afhalen.
Groetjes,
Thierry
Voor een beetje inspiratie,
Ik ga het helaas niet halen om dit jaar mee te doen
Volgendjaar doe ik zeker mee !
Grt.
Helaas moet ik door school ook passen...![]()
Hey Peter maak er wat moois vanVanavond even trainen op het veld in dongen. Eens kijken wat we klaar kunnen maken![]()
Dan pas? Gewoon meedoen! De 1e keer word het toch niet perfect.