DOAME  Dutch Outdoor Aeromusical Event, 21 & 22 Augustus 2010

Tja, voordat het tegen je gebruikt kan worden moet de jury het weten en er word niet op gecontroleerd. Maar als je mInder tijd gebruikt kun je minder laten zien...

Ik had deze vraag al eerder gesteld en ben toch wel benieuwd, hoe stijg je meestral op daar (hoe staat de wind meestal) van links naar rechts of van rechts naar links?

Wessel,

Het beste is natuurlijk gewoon 4 minuten. Mooie tijd om zo veel mogelijk te laten zien.
Maar daar hebben we het vanavond wel even over.

Nando,

Je kunt van bijde. In die aantal keer dat ik er geweest ben verschilt het altijd van links naar rechts of rechts naar links. Rechts naast het veld staan bomen, gok dat de 3 a 4 meter hoog zijn. Links naast het veld staan ook bomen. Daar moet je tussendooor aanvliegen. Maar die staan wat verderweg.
De voorkant van het veld is geheel op.

Let is op, een meskant ronde kun je dus niet vliegen op 2m hoog!!

Grt.

hoi

@nando
het is net hoe de wind staat zo stijg ik op.

@peter
het is al op gelost gewoon een moter geliudje en het is

groetjes,
wessel

Tuurlijk... Maar er is meestal op een veld wel een richting waar de wind het vaakst heen staat.

Dank je.

Ja ik weet het. Maar heb echt geen tijd iets origineels te maken. Dat komt wel als ik meer tijd heb. Maar wil toch graag meedoen haha:P Dus maar even wat kopieren en plakken gedaan!

vanavond op vakantie drie weken vrijdag thius zaterdag trainen en zondag wedstrijd.
eigenlijk zuo wen zaterdag thius komen maar vliegen gaat voor mij voor .
en vooral mun eerste wedstrijd jammer dat ik niet vaak heb kunnen trainen.

groetjes,
wessel

Gister avond even op het veld van de HLC in Hoofddorp gevlogen.
Onderanderen strakke knife edges gevlogen redelijk laag. Doet de sukhoi echt super nu ik
weet hoe het moet. Jammer dat dat in Dongen niet kan vanwege de bomen!

Ook nog John van Gastel even zien vliegen met zijn E Sukhoi S29 2.6M, zijn AM ziet er al goed uit. Vloog hem gister voor de derde keer zij die. Vliegt echt goed die kist, kan niet anders. Tenmiste, als je ziet hoe kort die kist een rolling loop kan... pfff

Tenmiste, als je ziet hoe kort die kist een rolling loop kan... pfff

hangt enkel en alleen van het CG af... als je kijkt naar Jurrien zijn SU (zelfde als jou) die doet nu ook heel kleine rolling loops. Ik heb het zwaarte punt in mijn yak nu ook heel erg naar achter, net hetzelfde

Gister mijn sukhoi in puin gevlogen, accu zat niet vast (vergeten, was met een aantal mensen aan het praten tijdens de opbouw.)
mss komt ernog een nieuwe, eens zien wat ik doe. ik kom zoiezo.

en in big komt een plaatsje vrij, ik moet verstek geven wegens niet voldoende AM ervaring met mijn sukhoi.

Mooi.

Ik heb mijn 58" EF extra verkocht, en een gloed nieuwe SebArt Sukhoi .50 V2 komt er aan vanuit waalwijk.
Dinsdag moet de maiden zijn.
Een ideaale voorbereiding is het zeker niet maar het komt wel goed.

Dat is goed nieuws Nando!! Mijn verwachtingen zijn groot;)

Nog een kleine week en dan gaat het feest los. Wij zijn er klaar voor en het beloofd een mooi spektakel te gaan worden.

Back