DOAME  Dutch Outdoor Aeromusical Event, 21 & 22 Augustus 2010

Hier zijn er nog een paar
Bert van der Vecht 3de in de klasse Small

Wessel Haast won de publieksprijs

DSCF0006-2.jpg

Marcel was weer lekker bezig met zijn heli
DSCE00012-1.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit zijn de laatste filmpjes
Peter van Riet Aeromusical tijdens Doame 2010

Ron Smetsers met zijn Aeromusical tijdens Doame 2010

DSCE000136-1.jpg

DSCE000173-1.jpg

meer fotos op http://s302.photobucket.com/albums/nn116/Modelairplane/DOAME 2010/

Bij deze wil ik Jeroen van Gog, Winfried de Vries, Bestuur Snoopy en de Mensen die achter de schermen het evenement mogelijk hebben gemaakt(worden vaak vergeten), Bedanken voor de mooie show/evenement.
Wat mij op viel is voornamelijk opviel dat je als onbekende amateur model fotograaf zo makkelijk bij de modellen vliegers kon komen en niet zo streng zoals bij sommige ander clubs waar je achter de hekken moet filmen en foto's maken, je krijgt daardoor mooiere foto's en betere filmpjes.

fotos

Dit zijn de laatste filmpjes
Peter van Riet Aeromusical tijdens Doame 2010

Ron Smetsers met zijn Aeromusical tijdens Doame 2010

DSCE000136-1.jpg

DSCE000173-1.jpg

meer fotos op DOAME 2010 pictures by Modelairplane - Photobucket

Bij deze wil ik Jeroen van Gog, Winfried de Vries, Bestuur Snoopy en de Mensen die achter de schermen het evenement mogelijk hebben gemaakt(worden vaak vergeten), Bedanken voor de mooie show/evenement.
Wat mij op viel is voornamelijk opviel dat je als onbekende amateur model fotograaf zo makkelijk bij de modellen vliegers kon komen en niet zo streng zoals bij sommige ander clubs waar je achter de hekken moet filmen en foto's maken, je krijgt daardoor mooiere foto's en betere filmpjes.
heb ook nog veel mooie fotos maar weet niet precies hoe en waar ik ze moet plaatsen

heb ook nog veel mooie fotos maar weet niet precies hoe en waar ik ze moet plaatsen

Foto's uploaden naar bijvoorbeeld een internet fotoalbum zoals photobucket wel even registren(gratis lid worden) daarna de link van de Fotos tussen de img codeplaatsen zoals voorbeeld

en in je bericht plaatsen

Fotos plaatsen in deze topic of als het er heel veel zijn in het forum fotoalbums of hier de link van je fotoalbum plaatsen met één of twee mooie fotos er bij

Laatst bewerkt:
Wat was het een geslaagd weekend!
Complimenten voor de organisatie!

Gelukkig zat het weer ook erg mee ;-)
En het jureren vond ik ook wel leuk moet ik zeggen.

Bedankt voor de foto's Patrick !!!

Groeten,
Marcel

Geweldig

Complimenten voor iedereen

Wat hebben we genoten van zowel muziek als de prestaties van de vliegers. Petje af voor een ieder die meegedaan hebben, wat een stuurmanskunst en een perfectie, maar vooral controle over vliegtuig en bewegingen. Dit is wat we willen, uitdaging voor vliegers en voor publiek aantrekkelijk. Geweldig initiatief en goed georganiseerd.
Volgend jaar weer? Natuurlijk !! dit is goed voor de sport.

Nogmaals, het was indrukwekkend !!

Bedankt, Richard

Mooi !

Wij hebben enorm genoten van dit evenement. Prima locatie , zeer goed georganiseerd en toffe sfeer. Oorspronkelijk wilden we 'even' komen supporteren voor één van de piloten maar het was zo aangenaam dat we ineens tot aan de prijsuitreiking zijn gebleven en dat zegt genoeg !

Laat ons hopen op meer deelnemers de volgende keer , het is duidelijk dat de kleinere klasse van minder dan 2 m aan populariteit wint en toegangkelijker wordt voor een breder publiek.

Bedankt voor de complimenten!
Leuk om te horen dat het publiek het ook naar de zin had!

Zonder afbreuk te doen aan de verrichtingen van de piloten in klasse 'Large',
maar ik was zelf behoorlijk onder de indruk hoe de 'Small' piloten , ondanks die 90 graden crosswind, toch nog steeds een hele goed vlucht neer konden zetten.

Vooraf aan DOAME maakte ik me nogal zorgen of de kleine klasse met de voorspelde wind wel uit de verf zou komen, maar die vrees bleek ongegrond.

Groet
Winfried

Back