DOAME  Dutch Outdoor Aeromusical Event, 21 & 22 Augustus 2010

Neehoor, waarom andersom???

Als je heel stil bent word je ervoor beloond met 10 punten, die komen na de k-factor (1) bij de rest van je punten. Maak je herrie dan krijg je er natuurlijk geen punten voor.
Dit word dus gewoon bij de rest opgeteld, niet afgetrokken.
Als dit heel erg verwarrend is voor de juryleden dan kun je het natuurlijk omkeren en eraf halen (gevolg is wel dat geluid zwaarder meeteld want max aantal punten gaat omlaag. )

Oepss.... Inderdaad Nando, jij hebt gelijk. Wel een punt van aandacht om met de jury bespreking mee te nemen om zo verwaring te voorkomen.

Jongens,

Ik moet me helaas afmelden bij deze. Het wordt een beetje te veel voor het thuisfront dat ik weekend na weekend weg ben. Ik heb tenslotte ook nog vrouw en kinderen thuis en ik ben niet gezegend met een modelbouwvliegliefhebbende partner.
Gelukkig is ze wel lief voor mij. :-)
Tevens heb ik ook niet echt tijd om nu nog te oefenen. Dat kost ook tijd die ik nu niet kan besteden.
Ik heb me even laten verleiden en toegehapt, maar helaas. Wellicht dat ik volgend jaar mee doe.

Jeroen? Sorry hoor, maar kun je me van het lijstje afhalen.

Groetjes,
Thierry

Jongens,

Ik moet me helaas afmelden bij deze. Het wordt een beetje te veel voor het thuisfront dat ik weekend na weekend weg ben. Ik heb tenslotte ook nog vrouw en kinderen thuis en ik ben niet gezegend met een modelbouwvliegliefhebbende partner.
Gelukkig is ze wel lief voor mij. :-)
Tevens heb ik ook niet echt tijd om nu nog te oefenen. Dat kost ook tijd die ik nu niet kan besteden.
Ik heb me even laten verleiden en toegehapt, maar helaas. Wellicht dat ik volgend jaar mee doe.

Jeroen? Sorry hoor, maar kun je me van het lijstje afhalen.

Groetjes,
Thierry

Dat is jammer Thierry,Maar aan de ene kant wel begrijpelijk :D

Gelukkig zien we je dit weekend bij de F3A-X.

Zou wel leuk zijn als je er volgendjaar bij was !

Grt.

Jammer dat je niet mee kunt doen Thierry! Ik ken het probleem echter wel, te weinig tijd en te veel dingen willen doen;) Zie je waarschijnlijk in Someren. Zal je van de lijst afhalen.

Groeten,
Jeroen

Thanx,

In Someren ben ik er weer bij. K'heb de smaak te pakken. Ik moet Eric voorbij. Hahahhaha :-)
Suc6 met het evenement. Ik bekijk de foto's en hoor de verhalen wel. Wie weet volgend jaar.
In ieder geval heb ik al een paar minuten muziek.

Greetz,
Thierry

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ga het helaas niet halen om dit jaar mee te doen :(

Volgendjaar doe ik zeker mee !

Grt.

Helaas moet ik door school ook passen... :(

Jammer dat Jens en Bryan er niet bij kunnen zijn.
ps ik richt me ook op volgend jaar om met mijn Funtana S50 in de klasse smal mee te doen maar dat ik Jeroen al verteld
ik kom zeker één of twee dagen kijken naar de
verrichtingen van de deelnemers.

Vanavond even trainen op het veld in dongen. Eens kijken wat we klaar kunnen maken :P
Hey Peter maak er wat moois van

Dan pas? Gewoon meedoen! De 1e keer word het toch niet perfect.

Erg jammer van de afzeggingen. Maar gelukkig blijven er zat goede vliegers over.

Ik ben iig bezig met oevenen. Vandaag voor het eerst met de wind uit de andere richting gevlogen, dat viel wel tegen.
Natuurlijk kan je het nog niet voorspelen maar hoe steig je meestal op daar? Van rechts naar links of van links naar rechts?

Ik heb nu 7 keer de AM gedaan en de uitslagen en dualrate schakelmomenten beginnen er eindelijk een beetje in te komen.

Dan pas? Gewoon meedoen! De 1e keer word het toch niet perfect.

Momenteel zit ik te wachten op de graupner Des servo's zodat ik weer verder kan bouwen.
en voor dat ik met mee doe met een Aeromusical wedstrijd wil ik al een hoop vluchten met de Funtana gevlogen te hebben om de grenzen van de Funtana en mijzelf op te zoeken en daarnaast nog een mooie Am te maken
En op het moment zijn enkele andere belangrijke zaken:sad: die mijn vrije tijd opslokken waardoor ik op het moment niet zo veel Aeromusical kan vliegen/ trainen:sad:.

In small zal het vast niet veel minder zijn, met derk erbij. (filmpje nog niet gezien.)

Ik heb mijn AM vandaag gefilmd, ging wel helemaal mis op het eind maar dan kun je iig hetverschil zien tussen nu en straks met wat meer oefening.

vanavond weer even trainen.
op het veld in dongen (home base).
het gaat redelijk maar als je tijd geen vier minuten is
krijg je dan straf punten?

groetjes,
wessel

Back