DOAME  Dutch Outdoor Aeromusical Event, 21 & 22 Augustus 2010

Voila, ingeschreven. Een sukhoi meer of minder gaat niet opvallen.

We verwachten je ... :-)

Met een tazer zeker.. moet je kijken jongens, deze gast kan kunstvlucht, moet je opletten.. kijk hij vliegt *BZZZZZZ* tazer erop, moet je kijken wat die kist allemaal doet!

Wegens de vele aanmeldingen hebben we moeten besluiten dat iedere deelnemer maar in één klasse kan participeren. De reeds dubbele aanmeldingen zijn hiervan op de hoogte gebracht en hebben hun keuze kenbaar gemaakt. De lijst zal op korte termijn aangepast worden. '

Er zijn momenteel nog 5 plaatsen beschikbaar. Dus zit je nog te twijfellen of heb je jezelf nog niet ingeschreven geef je dan snel op.
We zijn erg blij dat er zoveel animo is voor dit evenement. We gaan er daarom ook alles aan doen om er een super evenement van te maken waar iedereen het nog lang over zal hebben.

Laatst bewerkt:
Ik koos voor small, die kan ik dagelijks oevenen als ik dat wil, bij een veldje in de buurt.
En ik ben nogal onder de indruk van hoe de Sukhoi 50 vliegt...

Hey Jeroen,

in je agenda zie ik maar 1 klasse, er waren er toch 2 klasses ?

Zondag 22 augustus 2010

10:00 – 11:30 1ste Ronde (startend met de <2M klasse)
12:00 – 13:30 2de ronde (startend met de <2M klasse)
14:00 – 15:30 3de ronde (startend met de <2M klasse)

Wegens de vele aanmeldingen hebben we moeten besluiten dat iedere deelnemer maar in één klasse kan participeren. De reeds dubbele aanmeldingen zijn hiervan op de hoogte gebracht en hebben hun keuze kenbaar gemaakt. De lijst zal op korte termijn aangepast worden. '

Er zijn momenteel nog 5 plaatsen beschikbaar. Dus zit je nog te twijfellen of heb je jezelf nog niet ingeschreven geef je dan snel op.
We zijn erg blij dat er zoveel animo is voor dit evenement. We gaan er daarom ook alles aan doen om er een super evenement van te maken waar iedereen het nog lang over zal hebben.

Er staat toch 'startend met de <2M klasse' ?

Dat betekent dat we met de small klasse starten, met daarna de large klasse....

tot de 22-ste?

ja je kan het aannemen maar het staat er niet,
De piloten lijst ziet er goed uit, ik kom iig kijken als ik kan.

Er worden 3 rondes gevlogen gedurende de dag. Elke ronde start dan met de klasse smal en daarna wordt er direct achteraan de klasse big gevlogen. Leuk dat je komt kijken, geen intentie om mee te vliegen? We hebben nog maar 5 plekken beschikbaar dus.....

Jvenant, Het staat er niet heel uitgebrijd/voorgekauwd, maar tussen de regels door staat het er wel. Waarom zou je startend met small zeggen als er niet iets anders achterna komt. Als ze enkel small bedoelde stond 'startend met' er niet. En het enige dat erna kan komen is big, dat zijn de enige 2 dingen die er die dag gedaan worden.
Daarnaast staat big niet genoemd, ook een grote aanweizing dat 'startend met <2m', 'startend met <2m gevolgd door >2m' betekend.

Ja, er is plek om te overnachten.
http://www.f3ascore.com/doame/MoreInfo.htm

Voor diegene die moeite hebben met het vinden van info via de site ;)

Op 21 augustus is het enkel trainen van 9:00 tot 21:00. Ook wordt er dan een BBQ verzorgd waar iedereen aan kan meedoen. Zie de site hoe je je daar voor kunt opgeven.
Overnachten kan en is geheel kosteloos. Wel willen we weten wie er van tevoren allemaal blijven overnachten zodat we een indeling kunnen maqken van het kampeer terein. Ook om je op te geven voor het overnachten kun je vinden op de site.

Op 22 Augustus begint de wedstrijd om 10:00 en zal tot circa 16:00 duren. Voor de mensen die willen komen kijken heeft MVC Snoopey diverse snacks en broodjes te koop tegen een normaal tarief. Ook een lekker drankje kun je beide dagen gewoon aanschaffen en hoef je dus niet zelf te verzorgen.

Dit is de site waar je alle info kunt vinden: DOAME 2010 - Home

Laatst bewerkt:
Jeoen,

ik heb even het reglement doorgelezen en bij jureringspunt geluid heb ik toch wel een opmerking.

Geluid
1=luid, 10=stil
Niet allen het moment van het meeste geluid telt, lang een iets minder hard geluid kan ook bestraft
worden.

ik vermoed dat dit het omgekeerde bedoeld ? anders bestel ik wel een houten prop en haal de uitlaten eraf

Neehoor, waarom andersom???

Als je heel stil bent word je ervoor beloond met 10 punten, die komen na de k-factor (1) bij de rest van je punten. Maak je herrie dan krijg je er natuurlijk geen punten voor.
Dit word dus gewoon bij de rest opgeteld, niet afgetrokken.
Als dit heel erg verwarrend is voor de juryleden dan kun je het natuurlijk omkeren en eraf halen (gevolg is wel dat geluid zwaarder meeteld want max aantal punten gaat omlaag. )

Laatst bewerkt:
Back