DOAME  Dutch Outdoor Aeromusical Event, 21 & 22 Augustus 2010

aangezien ik op het moment met een verlamde 3e hersenzenuw zit kan ik niet goed kijken met mijn rechteroog, waardoor ik dus geen dieptezicht meer heb, teven is het zeer vermoeiend om met één oog te kijken. De verlamming kan tot 6 maanden aanhouden, dus ik vrees dat ik niet mee kan doen:(

Ik zie al 17 jaar vrij weinig met links, alleen met landen is het oppassen voor hekjes slootjes en paaltjes :lol: verder lukt het vliegen prima.

Ik ben bezig met de muziek en krijg er steeds meer zin in! Zijn er ook veel aanmeldingen in de kleine klasse?

@Ron

slecht zien is anders dan helemaal niet zien, en als je het al 17 jaar gewend bent is het ook anders... Als ik mijn beide ogen open doen zie ik alles dubbel en dan ver uit elkaar, geeft veel verwarring.

Oei, da's wel lastig. Jammer dat je niet mee kan doen, kom je wel kijken?
(als je dan nog dubbel ziet is het net of iedereen synchro vliegt)

het is zo erg dat ik met beide ogen niet eens op de computer kan simmen, met een oog lukt het nog wel aardig...

Ik kom in ieder geval wel kijken, is er dan iemand die me van het station kan halen??

ik mis nog wel enkele piloten.. deelnemers lijst is al wel een mooie, zeker de moeite om te kijken.

is de BBQ uitsluitend voor deelnemers of ook voor kijkers?

hmm.. ik mis nog een F3A kist in het rijtje deelnemers.. krab krab krab achter de oren..

hmm.. ik mis nog een F3A kist in het rijtje deelnemers.. krab krab krab achter de oren..

We verwachten je ... :-)

@Fabian, geen probleem om je eventueel op te halen...

ps: Mijn inschrijving is wel slechts 90% zeker op dit moment.
Er kan nog iets tussenkomen maar dat zal ik binnenkort weten...

Laatst bewerkt:
Back