DOAME  Dutch Outdoor Aeromusical Event, 21 & 22 Augustus 2010

Jongens,

Jeroen kwam gisteren naar me toe of ik mee ging doen met Doame. Ik twijfelde een beetje. Richard schreef zich direct in. Dus stoen moest ik wel. :-)

Ik ga proberen mee te vliegen. Of ik er wat van bak zien we dan wel weer. Ideeen zat maar nu moet ik ze nog zien uit te voeren.
Ik ben van de partij. In eerste instantie met de MX-2. Ik weet niet of het lukt om mijn Cap af te krijgen. Anders wordt het de Cap 580.

Greetz,
T

Beste allemaal,

Ondertussen is de deelnemers lijst bijgewerkt en is er een poster te downloaden zodat je deze op je eigen club kunt hangen. We gaan de goeie kant op en belooft een groot spektakel te gaan worden!

ja, vind eigenlijk dat die ook in de grote klasse thuishoren, is maar 4 cm van de 2 meter vandaan...

de Small klasse vind ik meer voor kistjes zoals de 48" EXP of sukhoi 30/50 en andere toestellen in de "30-50" klasse.

De grens is gewoon 2m, alleen wouden ze 2m kisten met een 50CC motor daar niet bij hebben.
Het gaat voornamelijk om windgevoeligheid.

Daarnaast maken we met derk zoiezo geen kans, ookal vliegt ie met een 48" EXP.

En het is een tryout, bevallen de regels niet dan valt daar volgens mij best met jeroen en winfried over te praten voor een volgende keer.

Nando,

Ik had het niet beter kunnen verwoorden .... ;-)

Thx

p.s. In het algemeen: Er komt een dag dat Derk wellicht ook achter een kinderwagen zal lopen en het vliegen op een lager pitje zal zetten... dus als je nu begint met op stoom te komen voor een goede AM dan ben je straks in de top te vinden ;-) ;-)

eer dat je op hetzelfde niveau zit loop je zelf ook al achter de kinderwagen (al dan niet van je kleinkind, hahaha)

Als ik meedoe zal dat met de EXP zijn. Alleen in de vakantie redelijk vol, dus weinig trainingstijd

Binnen ga ik op de AM Bert al voorbij, volgens mij kan ik erg tevreden zijn als ik dat buiten ook doe. Wat volgens mij bij deze deelnemerslijst een 3e plek in small zou zijn.
En in big heb ik werkelijk geen id, heb de am nog niet bedacht en nog niet met de kist gevlogen :p.
Trouwens de small kist ook nog niet gevlogen maar wel de am al een keer of 3 gedaan. Snel afmaken dus.

Laatst bewerkt:
hoi allemaal
tis voor mij de eerste keer .
ik zal wel zien hoeveel ik wordt.
het zal wel een spannende.
competitie worden.
ik zal julie het niet makelijk maken.

groetjes,
wessel

Ik krijg morgen mn cd kan k dus beginnen met trainen..:D

Een leraar die dj is zou me wel wat moois mixen :)

Grt.

Ondertussen zijn de eerste mails voor een eventuele Belgische invasie ook al over en weer aan het gaan, We will see :-)

Laatst bewerkt:
Back