Critical Low battery level warning sla je voor het gemak maar even over.
Nee hoor.
Jij wilt (of wellicht kunt) het niet begrijpen hè?
1) als je doet wat er in je Manual staat, en dus gelijk terug vliegt en land, kom je nooit in de 2e warning. Ga je te ver waardoor je niet meer terug zou kunnen komen heb je de warning die ervoor zit (het punt waar je de critical RTH spot gepasseerd bent) ook genegeerd en is het gewoon een Pilot Error.
2) we hebben met koude te maken met natuurwetten. Bij normale temperaturen dien je bij 30% level terug te gaan en te landen. De natuurwet is dat als het koud is een accu minder goed presteert, kies je er dan voor om als Piloot ZELFS NA DE 30% WARNING door te vliegen onder deze omstandigheden dan is ook dit een Pilot Error...
Ga jij maar volhouden dat DJI een slecht product geleverd heeft, dat T slechte service levert en dat ik net doe alsof ik alles precies weet en er baat bij heb etc...
Jij KIEST ervoor je niet aan het Manual te houden en zelfs bij lage temperatuur verder door te vliegen na een 1st critical warning...
Pilot Error dus!
En ja,
Dat is mijn mening.