De allereerste Dji inspire 1 in nederland!

Sunhood / Hhoodi-Vision

@Blik van Boven".

Leek in 1e instantie een van mijn favorieten.
Lekker licht / 3 gram.
Totdat ik een fors aantal commentaren las.
't Merendeel is er zeer slecht over te spreken.

Bij gebruik op de knieën, in vrijwel horizontale stand, gaat 't goed.

Er zitten magneetjes aan, die bij niet horizontale stand op de loop gaan.
Dus onderuit zakken.
Bij vliegen is de stand lang niet horizontaal. Zeg 45 graden.

Er is een variant met klittenband.
Ook daarover zijn nogal wat klachten.

Ben nog steeds niet overtuigd.

Tjardi

die 500 meter word inderdaad vanaf het takeoff point gerekent. maar als je dan de piste omhoog vliegt om die te checken, dan blijf je stijgen, en ben je vrij rap 500 m hoog van je takeoff point;) dat kan je inderdaad verhelpen door hoger te starten;)

Inderdaad! Als je in de bergen vliegt ben je snel 500meter hoger helaas.

Zou het een optie zijn om hem dan onderweg even te landen, motoren uit te schakelen, en terug op te stijgen? Word die 500 meter dan ge-reset denk je?

Ohja nog een vraagje -> Kan je de Inspire gebruiken zonder de camera erop? Ik zou voor alle veiligheid de eerste keren zonder camera willen vliegen indien er iets mis gaat.
De camera lijkt mij het meest kwetsbare bij een crash.

Inspire vliegen zonder camera.

Het schijnt te kunnen.

Ik had die vraag ook al eens gesteld.

Gimbal + camera zitten vrijwel in 't cg punt.

Tjardi

denk dat landen en opstijgen niet werkt, denk dat je hem daar dan moet herstarten;)

vliegen zonder camera is geen probleem, maar ik zou lekker met vliegen:)

Hoewel de vooruitzichten niet goed waren, viel het weer erg mee hier in Zwolle. Vanmorgen mijn eerste vluchten gemaakt met de Inspire.... Knikkende knietjes en angstzweet.... Maar wat een te gekke copter zeg! Hij vliegt echt superstrak ondanks dat de wind bij vlagen vrij sterk was. Ik heb nog geen 'hoodi' voor de iPad. Het zicht op de iPad was met al die zon dus niet erg lekker. Daardoor was het ook moeilijk om de beeldkwaliteit te beoordelen. De opnames van de tweede vlucht zijn eigenlijk wat te donker.
Bij de laatste vlucht kreeg ik vlak voor de Low Battery warning een MC Data Error. Ik heb de copter meteen aan de grond gezet. Het blijkt niets ernstigs te zijn, komt vaker voor. Een reset schijnt voldoende te zijn om deze melding te laten verdwijnen. Als ik er aan toe kom zal ik wat beelden op Youtube zetten en ze hier delen. Laat het mooie weer maar komen!!

Vandaag zou mijn Inspire arriveren in de winkel :D

Maar nu zit ik met een dilemma...

Enkele dagen geleden hebben we een beetje halsoverkop beslist om te verhuizen, en maandag gaan we naar een huis kijken waar we interesse in hebben.

Nu zat ik er al mee in mijn achterhoofd om de Inspire niet uit de case te halen en splinternieuw terug te verkopen. Ik heb er de 'lage' prijs nog voor betaald 2859Euro, en ik zou hem voor iets minder ook terug willen verkopen indien we dat huis kopen.

Bij een aankoop van een huis is elke euro welkom, en dan moet je prioriteiten stellen natuurlijk :)

Vandaag zou mijn Inspire arriveren in de winkel :D

Maar nu zit ik met een dilemma...

Enkele dagen geleden hebben we een beetje halsoverkop beslist om te verhuizen, en maandag gaan we naar een huis kijken waar we interesse in hebben.

Nu zat ik er al mee in mijn achterhoofd om de Inspire niet uit de case te halen en splinternieuw terug te verkopen. Ik heb er de 'lage' prijs nog voor betaald 2859Euro, en ik zou hem voor iets minder ook terug willen verkopen indien we dat huis kopen.

Bij een aankoop van een huis is elke euro welkom, en dan moet je prioriteiten stellen natuurlijk :)

Als je hem online hebt gekocht (wat ik verwacht voor die prijs) kan hij (ongebruikt) binnen 14 dagen retour. Voor die prijs moet je hem i.i.g. zonder al te veel moeite kunnen verkopen nu hij 340 duurder is geworden.

Als je hem online hebt gekocht (wat ik verwacht voor die prijs) kan hij (ongebruikt) binnen 14 dagen retour. Voor die prijs moet je hem i.i.g. zonder al te veel moeite kunnen verkopen nu hij 340 duurder is geworden.

Dat klopt van dat terugsturen ! :)

Maar ik doe er liever iemand plezier mee aan de lagere prijs, dan dat de winkel heb terug verkoopt voor de hogere prijs.

Als ik hem niet verkocht krijg kan ik hem alsnog terug inleveren natuurlijk.

Tegen eind volgende week weet ik normaal gezien of ik hem al dan niet terug ga verkopen. Eerst even afwachten hoe het met dat huis loopt.

Back