Hoe lang had je de inspire al in je bezit? Van T uit Den bosch hoef je niet veel te verwachten. Zie diverse klachten threads....
2 dagen, was de derde vlucht.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoe lang had je de inspire al in je bezit? Van T uit Den bosch hoef je niet veel te verwachten. Zie diverse klachten threads....
Helaas is het in het Nederlands rechtssysteem zo dat de aanklager (jij dus) het tegendeel dient te bewijzen op het moment dat je er een zaak van wilt maken... Ik vrees dat dat heel erg lastig zal zijn.
Voor wat betreft de reacties als:
'Voor mij geen inspire'.... of, 'ik wacht wel op de inspire 4 met een betere camera'
Vanuit de emotie binnen dit issue begrijp ik de reactie. Ik vraag mij alleen of of men zich realiseert hoeveel Inspire 1 toestellen er ondertussen rondvliegen en hoeveel problemen er nu feitelijk zijn.
Anders gezegd, ik ben er van overtuigd dat er meer WEL perfect vliegt dan dat er NIET goed vliegt. Ik ben er ook van overtuigd dat hetgeen NIET goed vliegt een zeer laag percentage betreft.
Is het daarmee goed dat er pas na introductie proplocks gekomen zijn en dat er tevens een FW update kwam ivm de IMU problemen? Nee uiteraard niet. Maar zoals ik al aangeef... het gaat fysiek om een klein aantal probleemgevallen.
Oké dan zou ik hier graag op reageren met een vraag.
Wie hier op het forum heeft er een Inspire 1, en ben je daar mee tevreden of had je hem achteraf gezien toch niet gekocht.
Ben erg benieuwd of dit wat oplevert omdat ik zelf ook de aanschaf van een Inspire 1 overweeg.
mvg. Freddie
Dat forum ken ik en lees ik ook bijna dagelijks.
Waar het mij om gaat is dat je vaak ziet dat als mensen een probleem hebben met met een toestel, zij een forum op gaan op zoek naar hulp.
Mensen met een probleemloos toestel zie je niet zo vaak op een forum is mijn ervaring.
mvg. Freddie
Dat forum ken ik en lees ik ook bijna dagelijks.
Waar het mij om gaat is dat je vaak ziet dat als mensen een probleem hebben met met een toestel, zij een forum op gaan op zoek naar hulp.
Mensen met een probleemloos toestel zie je niet zo vaak op een forum is mijn ervaring.
mvg. Freddie
@BlikvanBoven
Wat zou jij als eerste doen met een net aangeschafte lipo van de Inspire? Als je ze koopt zit er rond de 35% in. Eerst volledig opladen en dan helemaal leeg katen lopen zoals in de manual staat of kun je hem het beste eerst leeg laten lopen vóór hem voor het eerst op te laden?
Nee hoor, in het consumentenrecht geldt de eerste 6 maanden een zogenaamde omgekeerde bewijslast. Dus ligt de bewijslast bij de verkoper. https://webwinkelrecht.nl/garantie/defect-binnen-6-maanden-bewijslast-bij-de-verkoper/
@BlikvanBoven Je doet vaak voorkomen dat je het allemaal precies weet, het is echter slechts een mening die je ventileert.