Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Toch niet allemaal tegelijk hoop ik voor jou PietDe verbouwing van mijn appartement is nu daadwerkelijk begonnen, de badkamer, keuken en het verwarming systeem worden volledig vernieuwd
Het word nu in één keer afgewerkt, maar mijn modellen staan bij de buren, dus daar kan geen stof op komen. Er zijn nog wel momenten dat ik een beetje met de hobby bezig kan zijn, mijn hobbyhoek blijft een beetje uit de gevaren zone...Toch niet allemaal tegelijk hoop ik voor jou Piet
Zie dat mooie scheepje (en je andere) dan maar eens stofvrij te houden zo, dus veel sterkte de komende maand…..
Wederom prachtig strak werk, Piet.De verbouwing van mijn appartement is nu daadwerkelijk begonnen, de badkamer, keuken en het verwarming systeem worden volledig vernieuwd, dus U begrijpt dat dat een 'gezellige' puinhoop geeft. Dat gaat duren tot 25 november, dus de modelbouw staat daarom op een laag pitje...
Vandaag toch een beginnetje gemaakt met het 1e onderste berghout aan stuurboord;
Ik plak eerst een tape over de hele lengte van de romp als referentie punt waar het berghout precies boven komt te liggen,
Bekijk bijlage 464065
Het is nagenoeg niet te vermijden dat er een weinig lijm boven en onder het berghout op de romp komt alhoewel ik dat zeer zuinig aanbreng met een kleine kwast. Voordeel van het tape is dat ik op deze manier alleen de bovenkant eventueel moet schoonmaken. Het berghout breng ik in 3 delen aan,
Bekijk bijlage 464066
Bekijk bijlage 464067
Dankzij de tape zit het berghout perfect op de romp gelijmd...
Bekijk bijlage 464068
Ik niet, 6 verschillende foto's, het verschil zit soms in de detailsik zie wel twee dezelfde foto’s
Heeft niets te maken met 'dom' Koos, maar misschien wel met ouderdomHeel mooi weer Piet
Effe aangepast zat op een te klein schermpje te koekeloeren, ik was een beetje dom![]()
Vandaag toch een beginnetje gemaakt met het 1e onderste berghout aan stuurboord;
Ik plak eerst een tape over de hele lengte van de romp als referentie punt waar het berghout precies boven komt te liggen,
Wrijf het er maar lekker in Piet, bedankt hoor...maar misschien wel met ouderdom