De laatste ornamentjes aan SB geplaatst, is een beetje eigen inbreng omdat het metaal met geen mogelijkheid te buigen valt, het breekt zelfs bij een geringe poging en na verhitting. Dus heb ik ze los geknipt met een kniptang en apart achter op de boeg gelijmd, tevens het laatste stukje bovenste berghout aan de boeg gelijmd en een klein stukje tussen de fokke rust en de slijtplaat voor het anker. het berghout is niet goed te zien daar het evenals de huidgangen ook van noten is en slechts 1 x 1 mm dik. Als laatste heb ik de ring om de boegspriet aangepast aan het berghout,
Er komen nog 2 berghouten van 1x1 mm die straks vanaf de punt van de galjoenscheg/achterkant boegbeeld langs de slooiknie(en) naar het achterschip lopen met een onderlinge tussen ruimte van 2 mm, dus dat gaat ook weer niet meevallen...
. Maar eerst ga ik nu het hele verhaal van stuurboord nog eens herhalen aan bakboord,
Er komen nog 2 berghouten van 1x1 mm die straks vanaf de punt van de galjoenscheg/achterkant boegbeeld langs de slooiknie(en) naar het achterschip lopen met een onderlinge tussen ruimte van 2 mm, dus dat gaat ook weer niet meevallen...