Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hans wederom vriendelijk bedankt voor het aanbod, maar ik denk er nog even over na.Ik kan een siliconen mal maken van een goed ornament en die dan opnieuw gieten in resin. Moet je het wel allemaal in dezelfde goudkleur verven.
Ben je voor de verzendkosten plus een beetje klaar.
Geen probleem Piet - uiteraard nietHans wederom vriendelijk bedankt voor het aanbod, maar ik denk er nog even over na.
Als ik een linkse en een rechtse netje naast elkaar leg, dan is het verschil toch wel duidelijk te zien Koos en aanpassen lijkt mij niet mogelijk. Dus als je deze ramen naast elkaar monteert dan gaat dit zeker opvallen.Ai, das minder Piet,maar het verschil is toch niet zo heel groot zo te zien?? Is het niet aan te passen?? En anders een mailtje naar de fabrikant of zoals Herman schrijft de verkoper??
In ieder geval succes met de oplossing…..![]()
De rusten zijn slechts 10 mm breed en 9 mm diep, dus een beetje stevig verankeren is geen overbodige luxe i.v.m. de spanning later op de hoofdtouwen.Die rusten komen nooit meer losmaar dat is ook de bedoeling.