Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Moet zijn woeling van de boegspriet. Is ook wat met die namen. Ik pas het aanWaarom praat je in cryptogrammen Stephan, Wat bedoel je met een boegstag??
, De volgende keer geef ik zo'n rare kreet Stephan, dan kun jij mij vragen of ik goed ben in cryptogrammendit vergeet ik nooit meer![]()
Ja, ik denk dat ik maar 1 dubbelle knoop doe. Lijm erop en dan in het gaatje schuiven. Dus zonder bindsel. Gaatje is al erg groot. 1,6 mm en ring is ca. 3 mmBeter stephan, aar als je de gaatjes in de marsring iets groter maakt, en de knoopjes wat kleiner dan valt het knoopje mooi in de marsring ( lusje leggen om de juffer, en dan met het dunste touwtje een Pietsan bindseltje er omheen )![]()
Voor een volgende keer, als je eerst de juffers en de touwen voor het putting want op de marsring zet dan kun je aan de hand van die touwen kijken/meten wat de beste plaats is voor de spreeworst, zodat er niets aan loopt.Bekijk bijlage 379103
Leermomentje zullen we maar zeggen. Touwen komen net tegen de mars, ik moet ze dus voor over de spree leggen, scheelt een mm.
Vandaar leermomentjeVoor een volgende keer, als je eerst de juffers en de touwen voor het putting want op de marsring zet dan kun je aan de hand van die touwen kijken/meten wat de beste plaats is voor de spreeworst, zodat er niets aan loopt.