F
Flying Scotsman
Guest

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, koffie geeft het een geel bruine kleur, heb het nog eens overgedaan met de koffie met wat zwarte verf erdoor. Oost Indische inkt was beter, maar die heb ik niet. Als het dan nog geel blijft , nog meer zwart of donkerbruin erdoor. Lukt dat ook niet, haal ik Oost Indische inkt en maak ik de touwen helemaal zwartStephan, vind jij de talies niet wat aan de gelige kant? Misschien is het de foto maar wat ik zie vind ik wat (te) geel. sorry.
Schip, Robbert, schip noemen ze zoiets..............boot!
Schip, Robbert, schip noemen ze zoiets..............
Een boot is dat ding wat we binnenkort allemaal opblazen voor de kids in de vakantie........![]()
Dank je wel, ikzelf beleef er ook veel plezier aan.Ik vind het echt een prachtige boot!
Iech bin aoch unne LimburgerDank je wel, ikzelf beleef er ook veel plezier aan.
En van mij mag je het bootje noemen, klinkt ein bietje Limburgs, beutje
Hie zegge we alein sjeep as 'r meer dan 10 manne opkinne. Enne hie kinne maar 3 moeze op
Ik maak altijd kleine spinnekoppen voor de hanepoten i.p.v. blokken en zet dan de hanepoten vast met een mastworpje om het rondhout of een stag,Hoe zitten die hanenpoten trouwens bevestigd aan de boegspriet. Gewoon eromheen knopen of moet ik een lat met gaatjes monteren?
Bekijk bijlage 382003
ik heb 5 hanenpoten in de tekening en wil dit realiseren door het touw aan het blok boven en onder een stuk mee te geven zodat deze als vijfde poot kan dienen.
Iemand een tip om dit mooi te doen
Staat in dat document wat ik je gestuurd hadMooi plaatje