Is dit wat je bedoeld? https://www.v-sure.eu/nl/producten/polyurethaan/g4-hechtingslaag-g4-verzegelingslaag/Ik gebruik gewoon G4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is dit wat je bedoeld? https://www.v-sure.eu/nl/producten/polyurethaan/g4-hechtingslaag-g4-verzegelingslaag/Ik gebruik gewoon G4
Dat zou niet mijn manier van werken zijn. Grote kans dat er uiteindelijk tóch water in dat blokje trekt.Jumo zei:Nog eens alles goed bekeken, en ik denk dat het misschien makkelijker is, om de verlengbuisjes niet te gebruiken.
In de plaats zou ik een blokje gebruiken, daar een gat van 24mm in maken als straalbuis, met aan een kant 5mm diep een gat van 26mm, zodat het over de boegschroef zit (zoals de buisjes ook zitten).
Balsa is weliswaar makkelijk, maar ook kwetsbaar. Je zit vlak bij de boeg, die krijgt nog wel eens een oplawaai...Balsa zou waarschijnlijk het makkelijkst zijn, en dan verharden, of toch iets harder hout gebruiken zoals vuren of iets dergelijks?
Bedankt, ik wist niet dat dat bestond. Deze bestel ik volgende maand.Deze heb ik erop zitten.
Het slaat ook nergens op, om dat wit te verven.Die witte lijn op het berghout die je volgens de instructies moet aanbrengen heeft de echte maar heel even gehad.
Ik heb die zone na beplanken vol gegoten met epoxy. gegarandeerd waterdicht, waar ik met houten blokken rond de naad tussen boegschroeflichaam en verlengbuisjes nog niet zo zeker van ben. Meteen ook voldoende vlees om de "bow thruster elliptical curved inlet" in uit te frezen.Dus ja, als je die ' bow thruster elliptical curved inlet' er inderdaad in wil hebben, moet er wel wat 'vlees' (lees: hout) om de boegschroef aanwezig zijn...
dat is niet de Smit Rotterdam maar de Smit LondonEdit: ik heb er ook nog eens de foto van de gestrande SR bijgezet ter vergelijking.
Dat zijn toch zusterschepen, dus de grote lijnen zouden moeten overeenkomen.dat is niet de Smit Rotterdam maar de Smit London