Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.
In aflevering 108 (ja daar ben ik al) worden speciaal voor de slag bij Trafalgar twee twaalfponders op het voordek geplaatst. Hebben ze daar in die tijd ook wat houtlijm onder gesmeerd? Voor wat ik weet waren de meeste kapiteins niet zo blij met los rondrijdende kanonnen. Iemand suggesties?
Dat is juist, kanonnen werden gesjord op de Bak meegenomen, maar stonden dan wel tegen de verschansing gesjord, vermoedelijk omdat dat de ringen van de broeking al in de verschansing zaten, en dus ook voor het vastsjorren gebruikt konden worden.
Germt
hoi pietsan,
snel even een berichtje uit Bilbao (Spanje), als ik zo je foto's zie dan beginnen de handen mij al te jeuken, tjonge het wordt toch echt een mooie Victory.
Als je hem zelf kunt beoordelen op welke plaats zou hij komen van al de boten die je gebouwd hebt.
gr. uit een zonnig Spanje
A3
Piet
Je hebt het over de zeilen in de juiste stand zetten.
Maar je hebt de zeilen gekleurd, dus die zijn nat geweest, zou het dan mogenlijk zijn, een beetje stijfsel in het water te doen.
Of is dat ondenkbaar, voor mij is dat een open vraag, het lijkt mij dat je dan de zeilen bol kan laten staan.
Als ik het mis heb, zeg het dan ? voordat ik dadelijk deze verknal.
Verder zijn het weer mooie foto's, en ziet het er mooi heel mooi uit.
hallo , pietsan je heb een hele mooie boot gebouwd.
hoe vind je myn slag ship worden.
grt timberwolf