Thanks voor de tip. Ik was sowieso van plan naar een grovere korrel te gaan inderdaad. Had nu 180 als grofste liggen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat is geen aanrader. De kans dat je met elektrische hulpmiddelen er te snel te veel vanaf schuurt is heel groot.Toch maar eens kijken naar een elektrische oplossing.
En dat vind ik eigenlijk ook wel Ruud.Dat is geen aanrader. De kans dat je met elektrische hulpmiddelen er te snel te veel vanaf schuurt is heel groot.
Gewoon nog even met de hand blijven door ploeteren. De uiteindelijke vorm van het schip komt vanzelf naar voren..
Denk maar, aan alles komt een eind...
Je bedoeld dat ze 6 mm dik zijn?Is er eigenlijk een reden dat spanten breder worden gelaserd?
Misschien doe ik iets heel erg fout, maar om de lat goed te laten aansluiten moet ik best wat spanten erg versmallen.
Ik lees ook dat dit bij veel bouwmodellen zo dient te gebeuren.
Ik vraag me af wat daar de reden van is. Waarom ze niet 'meer op maat' zijn?
is overigens geen verwijt o.i.d hè![]()
Als ik jou was dan zou ik eerst het valse dek er in lijmen. Dit geeft ook sterkte aan de romp en je ziet uiteindelijk wat beter hoe de vorm moet gaan worden.
Je zal zien als door het valse dek het schuren ook wat beter gaat.