Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heren, hij heeft gisteravond de crematie in de vuurkorf mogen maken. Ik ken mezelf, ik kan het op het zolder leggen, maar als ik er dan weer aan zou willen beginnen vind ik het jammer dat 'ie niet perfect kan worden. Koop ik tegen die tijd liever een nieuw model waar ik vanaf scratch aan kan werken.
Plastic modelbouw is geen garantie op niet zinken, zeker in het geval van de Titanic.
Maar ik ben er zeker van dat admiraal Hans nog een doosje aan de kant heeft voor mocht je nog een nieuwe poging willen maken.
Ik weet dat het te laat is, want het schip is al gezonken maar je had er een restauratie project van kunnen maken.
Je zaagt en snijd het gebroken gedeelte weg en dan opnieuw bouwen. Had je best kunnen doen, vooral om dat het maar aan een kant was.
Met hout kan je zoveel mee doen.
Twijfel niet maar doe het gewoon.
De hulp die je hier krijgt is onbetaalbaar.
Ik bouw al een aantal jaren maar het niveau hier wat sommige neerzetten kan ik ook niet halen.
Maar het plezier is er niet minder om!
Jammer van het vernielde schip. Het positieve is nu wel je weer wat moois hebt om te bouwen en met een goed stuk gereedschap. Ook ik kijk mijn ogen uit naar wat bouwers kunnen maken. Geweldig om te zien en te volgen. Het niveau zoals ik zie bij andere bouwers is voor mij ook veel te hoog. Voor mij geldt dat ik met plezier aan het bouwen ben. De uitdaging zit er in om een zo'n goed mogelijk resultaat er aan over te houden waar ik tevreden over ben. Veel succes met je nieuwe project. Ik kijk weer mee.