Bouwverslag Duyfken - Kolderstok

Heren, hij heeft gisteravond de crematie in de vuurkorf mogen maken. Ik ken mezelf, ik kan het op het zolder leggen, maar als ik er dan weer aan zou willen beginnen vind ik het jammer dat 'ie niet perfect kan worden. Koop ik tegen die tijd liever een nieuw model waar ik vanaf scratch aan kan werken.

Ik vind geen niet leuk of triest knop, maar ik vind het wel erg triest.
Precies daar geef ik Hans Groenenberg gelijk in.

In memoriam.
animaatjes-vuur-5678959.gif

Ik weet dat het te laat is, want het schip is al gezonken maar je had er een restauratie project van kunnen maken.
Je zaagt en snijd het gebroken gedeelte weg en dan opnieuw bouwen. Had je best kunnen doen, vooral om dat het maar aan een kant was.
Met hout kan je zoveel mee doen.

Oh well.
Marcus

De Duyfken is helaas een vroege dood gestorven. Maar ik ga de hobby daardoor niet aan de wilgen hangen.

Inmiddels het Speel Jaght binnen via Hans. En mezelf getrakteerd op een Proxxon tafel cirkelzaag!

Ik twijfel nog over een bouwverslag. Ik ga niet kunnen tippen aan Hans G.

Jammer van het vernielde schip. Het positieve is nu wel je weer wat moois hebt om te bouwen en met een goed stuk gereedschap.:thumbsup: Ook ik kijk mijn ogen uit naar wat bouwers kunnen maken. Geweldig om te zien en te volgen. Het niveau zoals ik zie bij andere bouwers is voor mij ook veel te hoog. Voor mij geldt dat ik met plezier aan het bouwen ben. De uitdaging zit er in om een zo'n goed mogelijk resultaat er aan over te houden waar ik tevreden over ben. Veel succes met je nieuwe project. Ik kijk weer mee.

Back