(Bouw)Verslag van de HMS Victory ,De Eendracht ,Titanic, Americo Vespucci

foto er van maken kan niet want alle dekken zyn al klaar , foto van de boot is een oude foto, buiten kant hetzelfde, binnen kant is byna klaar.

ik heb een grove schets gemaakt van het idee.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
frankwin welke vind je mooier , byde foto s zyn van dez
full
elfde boot, met 1 jaar verschil, de donkere is van 2012 , de lichtere is van 2013
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind de lichtere kleur mooier.
Even een vraagje over het 2e dek waar je het over hebt. Die is er toch niet? Dat is toch een vals dek waar de konnons in gestoken zijn? Dan ook zwart geschilderd aan de binnen zijde?

Ik zelf zou het schip gewoon af maken zoals het is. Maar gezien je projecten snap ik dat het allemaal wel heel veel is om aan te bouwen allemaal tegelijk. :p

ik ook ,daarom heb ik de boot in midden 2013 , weer kaal geschuurd en resutaat is de foto , in het verslag en in het album staat het verslag er van.

myn kanonen zyn geen steek kanonnen maar volledig kanon en de dekken van de dea. victory zyn allemaal volledig deck.

Ik zelf zou het schip gewoon af maken zoals het is. Maar gezien je projecten snap ik dat het allemaal wel heel veel is om aan te bouwen allemaal tegelijk. :p

Zou ik ook doen, maar deze maar even opzij.
Eerst maar eens een lopend project waar je tevreden over bent helemaal afbouwen, ik geloof dat werken aan meerdere projecten tegelijkertijd nooit goed werkt:)

ik bouw ook een boot tegelyk, zoals ik nu met de kast bezig ben en ideeen opdoe voor andere problemen , zoals die lym voor de bismarck wat robert zy, werkt prima vanmiddag paar mini scharnietjes vast gelymt op een houten latje.

Ik dacht dat je aan meerdere schepen tegelijk bezig was. Ook omdat je meerdere topics hebt die nog lopen en je onderschrift. Vandaar. :p

de uss Missouri staat naast me op de tafel , vanwege zyn groote, de rest staat achter me op de groote kast en de boven bouw van de bismarck legt ook naast me .

2 boten op hetzelfde moment en tegelyk bouwen kan niet is ook geen ruimte voor

Ahhhhh, ik snap het, je bouwt ze niet écht tegelijkertijd, maar afwisselend, steeds een beetje aan de één en dan een beetje aan een andere:)

Niet teveel projecten tegelijk onderhanden hebben is natuurlijk altijd beter. Ik neem aan dat je de Victory dus niet meteen doorzaagt. Uit je schets maak ik op dat je het lower gundeck weer benaderbaar wil maken. Je hebt op dat dek in elke poort een kanon staan.
Wat wil je verbeteren? Alleen de opstelling van de kanons? Of wil je meer ? Door de poorten heb je iets zicht op dat dek. Is dat je bedoeling of wil je alleen de kanons strakker uit de poorten laten "kijken".?

Je gaf nu wel aan wat je wil doen maar nog niet waarom?
Kan je dat ook aangeven?
Jan Zwart.

Back