Haha …. Voor de uitruil met een Zeeuwse Bolus …… wie weet wat er mogelijk is.Helaas gaat de Bossche bol aan mijn neus voorbij, want ik heb de tekst zojuist gelezen....![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Haha …. Voor de uitruil met een Zeeuwse Bolus …… wie weet wat er mogelijk is.Helaas gaat de Bossche bol aan mijn neus voorbij, want ik heb de tekst zojuist gelezen....![]()
Binnen een jaar kan je je beroepen op alzheimer-light.Helaas gaat de Bossche bol aan mijn neus voorbij, want ik heb de tekst zojuist gelezen....
Hopelijk hebben we de ontmoetingsdag in het najaar. Da’s een stuk minder dan een jaar. Maar jou ‘binnen een jaar’ kan je twee kanten op redeneren.Binnen een jaar kan je je beroepen op alzheimer-light.![]()
Hoi Stephan. Na het doorzagen van de romp, zat het beplanken en dat weer doorzagen van die planken al in mijn achterhoofd. Dus tijd genoeg gehad om over na te denken.Een probleem om over na te denken. Ik denk dat je moet gaan beplanken met de invoering achter en doorbeplanken alsof de zaagsnede er niet zit. En de planken die over de zaagsnedekomen, plaatsen volgens de gang en na hechting die plank langs de zaaglijn door zagen. Daarna pas de volgende plaatsen.
Maarten had die zijde inderdaad al beplankt voordat de zaag erin ging bij zijn Allert.
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. SUCCES
Ja zo bedoelde en omschreef ik het ook. Word een hele klus.Hoi Stephan. Na het doorzagen van de romp, zat het beplanken en dat weer doorzagen van die planken al in mijn achterhoofd. Dus tijd genoeg gehad om over na te denken.
Zoals ik schreef, plankje voor plankje. Want dan blijf ik de doorlopende zaagsnede in beeld houden. Dan hoef ik ook steeds maar +/- 12 cm te overbruggen. De zaag kan ik dan ook laten geleiden vanuit die naast gelegen zaagsnede. Dan het volgende stukje lijmen en weer verder zagen.
Gr. Peter
Dankjewel, Peter. Ik moet nog het nodige uitproberen, zoals wel of niet eerst de treenails aanbrengen en meenemen met de doorzagen. Want er zullen stroken zijn die ik na het zagen niet niet meer kan voorzien.Dit wordt ook al weer een hele onderneming Peter, veel succes.
Dankjewel, Stephan.Fijne vakantie
Bedankt, Koos. Op crave-ski’s mooie bochtjes snijden?Het blijft toch een bijzonder model zo Peter, mooi hoor
En een prettige vakantie in de sneeuw, misschien doe je nog ideeën op.![]()
Dankjewel, Timleuke sneeuw vakantie peter
Thanxs, Peter.Dit is weer mooi en goed uitgedacht werk Peter,
Veel plezier in de sneeuw![]()