fase 1
Op de eerste plaats wil ik iedereen hardstikke bedanken voor de felicitaties en complimenten die ik heb ontvangen

Met heel plezier van deze kant heb ik ieder keer mijn ideeen, motivaties,belevenissen en resultaten op papier gezet. Het is leuk om dan te horen dat je werk gelezen en gewaardeerd wordt. Het was wel een vast clubje mensen wat reageerde maar toch heel wat mensen heben het draadje gevolgd.
Een beetje het social media effect op het MBF

??
Maar de bouwfase is nu af; alhoewel er toch nog genoeg te " knutselen" blijft

Sinds afgelopen zaterdag, na de twee eerste starts is fase 2 ingegaan en dat is het afstellen/trimmen/vertrouwd raken met het toestel .....

Hopelijk gaat fase twee een beetje rapper als de eigenlijke bouw maar voor het invliegen trek ik toch wel makkelijk een half jaartje uit (hopelijk met 1 keer vliegen per week

)
Klinkt misschien als erg lang maar ik ben nu eenmaal niet de snelste

Maar alle gekheid op een stokje; een kist moet onder alle condities goed vliegen, je moet tenminste weten waartoe je kist in staat is onder de meest uiteenlopende omstandigheden vind ik en dat kost simpelweg tijd. Maar dat wordt wel opnieuw spannend, uitdagend en vast ook zeker bijzonder leerzaam. Ook van mijn mijn bevindingen tijdens deze fase 2 zal ik jullie hier op de hoogte houden. Wat gebeurd er wanneer je wat doet ...
De 31 ligt intussen thuis te wachten op een tweede vliegdag (zondag a.s.?) met 65 gram minder lood in de neus. Ik vond de kist tijdens de eerste twee starts overstabiel en een duikproefje toonde teveel neus-up!
Wordt weer spannend de vlgd. keer en tot dan de hartelijke groeten uit Haltern am See