Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Alles duidelijk, behalve de nummertjes van het grondplan met de bevestigingspunten. Als je daar nog een foto van alleen kan trekken, zullen die denk ik wel voldoende leesbaar zijn. Daar kan ik in ieder geval een eind mee op weg, denk ik. Nogmaals bedankt Dirk !!!
Vindt dit idd raar. in mijn Mantua bouwdoos zat het plan van de zeilen er wel bij terwijl de zeilen er niet bij aanwezig waren en apart verkocht werden. raar, maar gelukkig is het opgelost. nog veel succes met de touwen. Blijkbaar zat er bij u wel een handleiding bij, wat in mijn geval niet was. er stond links en rechts wat genoteerd op de plans.Thx Dirk ! Ik vind het toch ontluisterend dat Mantua een grondplan bij een (toch niet zo goedkope) bouwkit voegt met een nummering die deels verwijst naar een plan in die bouwdoos en deels naar plannen die zich niet in die bouwdoos bevinden.![]()
correctie op schets : vast knopen van touw tussen blokken niet bovenaan bovenste blok maar onderaan bovenste blok.
Precies! Verder klopt je tekening helemaal.
Let er daarnaast op dat het touw tussen de blokken bij het bovenste blok door de bovenste gaten loopt en bij het onderste blok door de onderste gaten