Stephan Kertész
Forum veteraan
Geen moeite met knopen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ach, Stephan troost je dat komt ooit nog wel hoor...Geen moeite met knopen![]()
Dank je Sjors, ik doe mijn best en ga lekker op mijn eigen(wijze) manier verder zoals ik denk dat het leuk is, toch een beetje historisch verantwoord, en uiteraard op advies van mijn directriceSuper mooi gemaakt ! Zo als jij hem nu hebt vind ik hem echt prachtig !
Dank je voor het compliment Piet, en ik ben blij dat je je niet meer schuldig voelt, Ik kon er niet meer van slapen..Ziet er geweldig uit Koos(en nu je zelf afsluit met Gr. Koos Knoops, voel ik me toch iets minder schuldig
)
Tjonge weer een die er spijt van heeft...( heb ik het nu weer goed gemaakt??)
Mijn dank is groot AdmiraalAt your service....
Piet bedankt voor de complimenten, betreffende de windrepen was dit al bij mij bekend, maar inderdaad heb deze gemaakt omdat het een leuk detail is....Mooi gedaan KoosDe stengenwind repen zijn natuurlijk een aardig detail op je model, maar normaal werden deze alleen ingeschoren indien ze daadwerkelijk gebruikt werden, dit is niet negatief bedoeld, maar gewoon een 'weetje'
, want zoals gezegd en geschreven is het een leuk detail.
Dat klopt maar ik maak de foto's met mijn mobieltje en upgrade ze rechtstreeks vanaf mijn mobiel of i-pad, en dan komen ze gedraaid in het verslag terwijl ze op de telefoon en i-pad wel goed staan....Foto's draaien kun je eenvoudig doen in de verkenner van je pc, voor je ze upload, klik met rechts op de foto, waarna er een pop-up verschijnt waarin onder andere de tekst; linksdraaien en rechtsdraaien.... met één klik draai je nu je foto in de gewenste richting. (Tenminste zo werkt het bij Windows).
En dat zou ook nog een oplossing kunnen zijn...….Of....je houdt gewoon je camera in de juiste positie
Dank je Hendrik, ik doe mijn best.Mooi gedaan Koos![]()
Dank je voor het compliment Piet en ai een foutje dus, ik zal eens gaan kijken hoe en op welke manier we dit gaan aanpassenIk heb de 'vind ik leuk' knop ingedrukt en terecht want je maakt er echt mooi werk van, maar..... ook hier is de kruisstengenstag niet goed bevestigden hoort dus niet aan de nagelbank van de beting. De kruisstengenstag is wel een verhaal apart...........
Ik kijk tijdens de bouw altijd bij Danny in zijn verslag, en tja vandaag dus nietEn er is nog 4e mogelijkheid, zo heeft Danny Mulders het gedaan en dat is middels een vrij ingewikkelde takelage aan het laatste grootwanten paar.(dit werd gedaan op schepen tot midden 17e eeuw)
Maar dus nooit aan een beting/nagelbankEigenlijk het zelfde foutje als Hans Groenenberg maakte met de stagen op zijn 7P
Nou Piet zo word dit echt niet door mij opgepakt hoorEn Koos dit geld ook voor jou, ik doe dit niet om te klooien, maar gewoon om wat kennis te delen en wat mij betreft mag je het gerust zo laten, want dat is geen enkel probleem en met een vol getuigd model zal het waarschijnlijk niemand opvallen.