Jaques
Forum veteraan
Deze komt zo rond de feestdagen....., denk ikHey koekwous... waar blijft jouw foto achter je bataviatje?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Deze komt zo rond de feestdagen....., denk ikHey koekwous... waar blijft jouw foto achter je bataviatje?
Bedankt voor het compliment *Hans*, lijkt me wel leuk voor jou als fabrikant om dit en andere pakketten van jou zo te zien groeien...Mooi werk, Koos![]()
Piet dit was al eerder opgemerkt door jou, en als ik heel eerlijk ben dan zit er aan de voorzijde van het grote want aan stuurboord net één millimetertje in over de volle hoogte, dit ondanks mijn oplettendheid. Dus of de foto vertekend erg of jou oog van de meester ziet alles..wel oppassen dat je de weeflijntjes niet te strak zet want dan trek je de hoofdtouwen naar binnen hetgeen je een beetje kan zien op de laatste foto van post 407. Het is maar heel weinig, dus geen echt probleem
Ook dit blijft continue opletten, en eigenlijk heb je naast je handen ook vaak ogen tekort om alles in de gaten te blijven houden heey Hans......Het niet laten liften van je stag is een gevaar wat snel opp de loer ligt inderdaad.
Dat klopt, daarom blijft het opletten want voor je het weet is zo'n fout gemaakt en word het steeds ergerik benoem het maar omdat het er vaak stiekem insluipt