zijn hier ook Belgische Piloten?

das wel waar, maar ik denk dat het concert daar niet is hoor :)
ik denk dat daar gewoon de transportwagens daar stonden/reden ;)

greets

idd, concert gaat daar niet, is zoals Samuel her reeds zei.
toch ligt ons terrein vlak naast de grens van het concert.
en ze plaatsen dranghekkens op ons terrein

das wel waar, het gras ziet er echt van af van een camping, maar we kunnen er wel het een en ender mee doen, maar dan het liefst dat te maken heeft met modelbouw, mss voor sommige scholen een naschoolse uitstap of dergelijke, zeker wat japanezen trekken, er zijn er heel wat in oudenaarde, die toeristjes :P

greets

haha :P
ej as men nieuw motorken binnen is vo men minimag, komde dan nog es af?
ge wou vorige keer ni landen eh op da voetbalplein?
wel nu houden ze het al elke week supernetjes, dus echt mega leuk om daar te vliegen, echt de moeite!
allen daarheen :P

greets

ma ksal dan es wa fotokes trekken van daar morgen, tis just gelijk een echte modelbouwclub, het is een oefenplein van de voetbalclub, dat naast het officieel voetbal veld ligt, dat oefenplein is eem meter of 50 of meer, kweet ni precies (de dikte van een voetbalplein) en 20 meter breed, en ze rijden het gras om de week af :lol:

greets

hey zoals beloofd, de fotos van mijn "prive" landingspiste :P
het gras is nu al een week en een half niet afgereden, dus grondstarts amper mogelijk, maar met landen geen probleem, je moet niet letten op die stukken gras die daar liggen, het was deze keer efgereden door een slecht grasmacientje :P en niet het goede :lol:

hier staat men minimag :P

aub veel kijkplezier :D

greets :bye:

Mooie site en heel Knap werk beste man !
We mogen blij zijn dat je er heel goed je best voor gedaan hebt.
Me like it a lot.

en nu mag iedereen zich registreren op de site en het forum beginnen vullen 8)

vr groeten

Kurt

haha, ja dat liefst niet dan :P
en het is inderdaad een pracht van een site!
ben al volop bezig het forum aan het vullen :P
zou de site ook een plaatsje krijgen op dit forum?
ik dacht dat er ergens een pagina was met allerlei links.

greets

*******UPDATE******

Beste collega piloten, mede- leden van de club,

GOED NIEUWS 8) 8) 8) 8)

De kogel is door de kerk.
zopas is me een envelop per post toegstuurd met daarin het langverwachte heuglijke nieuws.

We hebben de Vlarem 2 vergunning :banana:
na maanden van wachten, inspanningen van vele personen inzake onze club, kunnen we ons binnenkort verheugen op wekelijkse samenkomsten en vreugdelijke beoefening van onze teergeliefde hobby.

Let op, we moeten natuurlijk eerst nog de her-aanleg van ons vliegterrein afwachten (gelegen in de Minderbroedferstraat te Oudenaarde), ze hebben me beloofd dit uiterlijk te doen voor einde oktober.
Hierna staan wij persoonlijk zelf in om wekelijks de terreinen te onderhouden.
Dit staat ons natuurlijk niet in de weg nu reeds te juichen.

Zoals ik reeds eerder zei, heb ik in het verleden besloten aanvankelijk maar 2 week-ends per maand in te lassen om te vliegen, zijnde telkens de Zaterdag en Zondag van zonsopgang tot zonsondergang.
Dit om ook de persoonlijke levenssfeer in het gezin niet ten kwade te komen.
persoonlijk ben ik enorm verheugd over het feit dat dankzij modelbouwforum.nl de kans werd gegeven om inzake evolutie van idee naar realisatie deze site ons geholpen heeft om met elkaar in contact te blijven.
Ik dank dan ook alle moderators van modelbouwforum.nl, alle piloten- kandidaat leden en iedereen die ervoor heeft gezorgd dat we door iedere nieuwspost een stapje verder stonden qua raad en daad. :lol:

Verder gaan we een super fly -in organiseren, waarschijnlijk ergens April volgend jaar om een verbroedering tussen onze Nederlandse collega's en Belgische mensen tot stand te laten komen, meer nieuws volgt later.

Ten slotte dank ik de super hulp dewelke ik kreeg van Samuel Speltdoorn, zonder hem had ik dit nooit kunnen realiseren.

Binnenkort gaan we over tot een meeting waarbij ik alle kandidaat piloten nogmaals zal vragen om hieraan deel te nemen.
We gaan dan over tot lidmaatschap van de club en verdere afhandeling van alle formaliteiten.

A NEW CLUB IS NOW OFFICIALLY BORN

-----> SILENT FLYERS OUDENAARDE<-----

Mvg

Kurt Govaerts 8)

Heb dit draadje van in het begin (met veel vertrouwen in jouw als persoon gevolgd) Je hebt hetop een zeer professionele manier aangepakt. Proficiat.

Gefiliciteerd met de officiele oprichting/toelating.

Mijn zusje woont in het Gentse ... dus ik ga zeker op een Fly-in van jullie verschijnen.

Greetz en veel vliegplezier.

ik ga naar sam met de trein de woensdag vanuit gent:

deze week had ik shocky en formosa mee:

zo kan er niets aankomen,alleen enkele vreemde blikken op de trein gekregen! en een oude man die vertelde dat hij dit vroeger ook deed:p

normal_IMG_1091.jpg

Back