*******UPDATE******
Beste collega piloten, mede- leden van de club,
GOED NIEUWS 8) 8) 8) 8)
De kogel is door de kerk.
zopas is me een envelop per post toegstuurd met daarin het langverwachte heuglijke nieuws.
We hebben de Vlarem 2 vergunning
na maanden van wachten, inspanningen van vele personen inzake onze club, kunnen we ons binnenkort verheugen op wekelijkse samenkomsten en vreugdelijke beoefening van onze teergeliefde hobby.
Let op, we moeten natuurlijk eerst nog de her-aanleg van ons vliegterrein afwachten (gelegen in de Minderbroedferstraat te Oudenaarde), ze hebben me beloofd dit uiterlijk te doen voor einde oktober.
Hierna staan wij persoonlijk zelf in om wekelijks de terreinen te onderhouden.
Dit staat ons natuurlijk niet in de weg nu reeds te juichen.
Zoals ik reeds eerder zei, heb ik in het verleden besloten aanvankelijk maar 2 week-ends per maand in te lassen om te vliegen, zijnde telkens de Zaterdag en Zondag van zonsopgang tot zonsondergang.
Dit om ook de persoonlijke levenssfeer in het gezin niet ten kwade te komen.
persoonlijk ben ik enorm verheugd over het feit dat dankzij modelbouwforum.nl de kans werd gegeven om inzake evolutie van idee naar realisatie deze site ons geholpen heeft om met elkaar in contact te blijven.
Ik dank dan ook alle moderators van modelbouwforum.nl, alle piloten- kandidaat leden en iedereen die ervoor heeft gezorgd dat we door iedere nieuwspost een stapje verder stonden qua raad en daad. :lol:
Verder gaan we een super fly -in organiseren, waarschijnlijk ergens April volgend jaar om een verbroedering tussen onze Nederlandse collega's en Belgische mensen tot stand te laten komen, meer nieuws volgt later.
Ten slotte dank ik de super hulp dewelke ik kreeg van Samuel Speltdoorn, zonder hem had ik dit nooit kunnen realiseren.
Binnenkort gaan we over tot een meeting waarbij ik alle kandidaat piloten nogmaals zal vragen om hieraan deel te nemen.
We gaan dan over tot lidmaatschap van de club en verdere afhandeling van alle formaliteiten.
A NEW CLUB IS NOW OFFICIALLY BORN
-----> SILENT FLYERS OUDENAARDE<-----
Mvg
Kurt Govaerts 8)