zijn hier ook Belgische Piloten?

Kurt,

Ik zou ook eerst een jaartje proberen voor ik al begin over een Fly Inn. Tenadere met alle respect maar een Fly Inn in november/december? 8O Lijkt me meer iets voor de zomermaanden.

Stevo

@ Stevo & Ron :lol:

Met Fly in bedoelde ik wel de eerste "inzegening" voor onze nieuwe leden van de club.
een echte meeting voor andere piloten ben ik echt maar van plan ergens volgend jaar als de zomermaanden weer op komst zijn.

Met andere woorden de officiële opening van onze club zal dus de fly-in van ons terrein worden :lol:

Mvg

kurt 8)

Ach zo, onder Fly Inn verstond ik een mega happening met hot dogkramen, +100 vliegtuigen en dito piloten en een massa volk zoals dat door onze club wordt georganiseerd.

Het komt er eigenlijk op neer dat jullie in november/december jullie terrein plechtig zullen openen.

Stevo

Onderstaand is mijn opmerking wat duidelijker denk ik.

crazykuki zei:
... We gaan de hele stad op de hoogte brengen van onze Capriolen en ik reken op veel belangstelling...

ron van sommeren zei:
Misschien toch eerst maar eens een jaartje vliegen zodat je dan voorbarige zeikers en zeurkousen erop kunt wijzen dat je geen klachten hebt gehad? Wees voorzichtig, je bent zo kwetsbaar als vliegclub. Ook al vlieg je elektro, Jan Doorsnee denkt toch dat je veel geluid maakt.

Onze nationale GSM-operator denkt aan de Belgische RC-piloten met de winter voor de deur !

Vraag Nú uw Proximus lipo-sok :schrik:

SV100352.jpg

whahaaaaaaa die is echt mega zalig :lol: :lol: :rolling:

greets!

voila si, vandaag zijn kurt en ik ons gaan amusseren aan de donk si :D

eerst es gaan vliegen in de buurt van zijn huis op een peipklein pleintje, maar massas veel lol gehad en twee kinderen enorm geintresseerd laten maken in onze hobby :cool:

daarna op naar den donk (clubplaats) en ik die dacht dat het daar gevaarlijk vliegen was trekt mijn woorden enorm terug, WAT EEN LOCATIE ZEG :o :o

eerst kurt wa crazy laten doen me zijn prachtig extrake, en daarna men easystar de lucht insmijten (khad geen rolroertoestellen bij)
en lekker vliegen, heel veel ruimte voor te vliegen, op het terrein is 0% storing, en plek genoeg om te landen, hoogspaningskabels geven ook geen enkel probleem.
voor te landen ook geen enkel probleem (en dat voor een easystar die zoveel plek nodig heeft voor te landen :lol:

greets

Vandaag was echt wel een fun dag, Samen vliegen met Sam was de hemel op aarde.
Dikke lol beleefd en lekker gevlogen.
Ons vliegterrein is echt wel top

binnenkort kan iedreen ervan genieten, welcome to Silent FLyers Oudenaarde

greeets

Kurt

Wat een soep zo te lezen om een club op te starten,
de zin om te vliegen is al snel over.
Wat wel raar is, ik las een paar antwoorden eerder dat er ZEKER NOG NIET gevlogen mocht worden, gelden bepaalde wetten niet voor iedereen of zo?

neen totaal niet hoor freakyfrank, kurt en ik waren nu gaan vliegen om te bekijken of er geen enkele problemen waren tijdens het vliegen, dus puur om het terrein te "testen".
nu we weten dat er geen enkele problemen zijn, gaan we er voor een maand niet meer vliegen. dus die regels tellen dus ook voor ons.
dit doen we omdat het daar een enorme drets is van al die regenval de laatste tijd, en als iedereen daar gaat beginnen op te lopen op het zopas gezaaide gras, dan kunnen we geheel opnieuw beginnen.

maar freakyfrank, kunt u zich aub eens voorstellen hier op dit forum :D

groeten!

mooi, maar kun je de volgende keer svp een klein stukje van het vliegtuig (vleugeltip of zo) in het beeld laten zien zodat we wat orientatie hebben? (want ik word wel een beetje zeeziek hiervan :lol:)

ja ik weet het :lol:
maar het is vrij moeilijk om de hoek in te schatten voor de vleugel te zien :)

greets!

inderdaad :D maar 8maandjes denkik :lol:

ron, wanneer kom jij eens vliegen bij ons als de club af is? :D
we ontvangen je met open armen :lol:

greets!

@ Freakyfrank,

grappig om met je eerste post meteen er al op te wijzen dat voor jou de lol er al af is, wil je misschien beginnen kantklossen dan?
Het heeft me +/- 8 maanden gekost (zoals Sam reeds zei) om de club op te richten, Ron heeft het zelf al gezegd "alles verliep van een leien dakje."

Nu even wat over gisteren de vliegdag van Sam en mij (invliegen en testen van ons nieuw terrein), het was gisteren een echte prachtdag, we hebben samen veel lol beleefd, ik was echt aan het genieten van Sam zijn vliegkunsten, hij doet de naam Easystar alle eer aan,
Het vliegterrein biedt plaats zat om rond te vliegen, het is veel groter dan je aanvankelijk zou denken en er is meer dan plaats zat om te landen waar je maar wil
Vandaag ben ik ook weer eens gaan vliegen, wat hebben we toch allen samen één van de leukste hobby's eruit gekozen.
en binnenkort als het gras voldoende is aangegroeid vliegen we er met zijn allen in.
the Future is bright

vr groeten

Kurt 8)

P.S: tot nader bericht mag voorlopig niemand ons terrein op, het gras moet nog wat sterker worden en het terrein ligt er modderig bij.

Back