Hoi Heinrich, ik zal je mooie updates tijdelijk moeten missen. Heel veel succes met de verhuizing!
Ongelukkig is dit nou maar zo Peter. Ik hoop net dit is van korte duur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoi Heinrich, ik zal je mooie updates tijdelijk moeten missen. Heel veel succes met de verhuizing!
Succes met de verhuizing
Mooi en netjes gebouwd @Heinrich
Ik wou soms ook dat ik een hindoe-godin was, met een paar extra armen en handen.
Succes met de verhuis, de nieuwe job en de heropening van de scheepswerf.
Dat is een heel deftig schot geworden Heinrich, maar goed dat de Admiraal aanwezig was voor de morele en fysieke ondersteuning.
Veel succes met de verhuizing en de nieuwe baan, en we zien uit naar je terugkomst![]()
Ek is jammer om te lees dat jy die Nantong werf toegemaak het. Baie geluk met die trek na jou nuwe werf. Ek hoop vinnig weer van die bou van die WB te geniet.
Succes gewenst met de verhuizing, en dat we binnenkort weer je werf mogen zien open gaan !
Succes met de verhuizing en je nieuwe job Heinrich
Succes @Heinrich , mooi verslag tot nu toe!
Een mooi resultaat tot nu toe, Heinrich. Nu een degelijke verhuizer om de scheepswerf te verplaatsen.
Gr. Peter
Ik sluit me bij de rest aan! Succes en hopelijk krijgen deze twee mooie projecten snel een vervolg