WILLEM BARENTSZ - KOLDERSTOK 1:50

Beste vriende. Ik heb nauw maar vasgebijt en een bezuit geneem zover dit de appartement aangaan. De groot voordeel is dat die blok net oor de straat van de school is en mij looptijd is precies 4 minute. Nauw is ik niet meer afhanklijk van taxis en zulke dinge.

微信图片_20220221202623.jpg

Ik heb deze foto van de school se hek geneemt.

Main Bedroom 2.jpg

Dit is de uitzicht vanuit de hoofslaapkamer. In totaal is daar drie slaapkamers.

Bedroom 2.jpg

slaapkamer twee kan dus omschep word in een scheepswerf ...

Lounge and Dining Room 2.jpg

... of ik kan de zit/eetkamer daarvoor gebruikt. Nauw is dit natuurlijk eers tijd voor alle red tape om klaar te komt!

Tot volgende keer - Heinrich

Mooi om weer een woning te hebben, Heinrich.
Op de 2e foto een mooie brede vensterbank, om heerlijk in te zitten, een boek te lezen en af en toe naar buiten te kijken. Maar daar kan ook een rijtje schepen staan. :)
Gr. Peter

Mooi om weer een woning te hebben, Heinrich.
Op de 2e foto een mooie brede vensterbank, om heerlijk in te zitten, een boek te lezen en af en toe naar buiten te kijken. Maar daar kan ook een rijtje schepen staan. :)
Gr. Peter

Ik heb ook zo gedink Peter - net recht vir n rijte schepen! :rofl:

Nou dan van harte gefeliciteerd met je nieuwe woning, is inderdaad wel erg hoog. Maar zal ongetwijfeld ook een geweldig uitzicht geven.
Succes met het verhuizen !!

Ziet er strak uit Heinrich. Maar wat een hoogte zeg. Veel succes met de verhuizing en heel veel woonplezier met z’n beidjes.

Back