WILLEM BARENTSZ - KOLDERSTOK 1:50

Mooi en netjes gebouwd @Heinrich
Ik wou soms ook dat ik een hindoe-godin was, met een paar extra armen en handen. :)
Succes met de verhuis, de nieuwe job en de heropening van de scheepswerf.

Mooi en netjes gebouwd @Heinrich
Ik wou soms ook dat ik een hindoe-godin was, met een paar extra armen en handen. :)
Succes met de verhuis, de nieuwe job en de heropening van de scheepswerf.

Bedankt vir de complimenten Herman! Ik stem zaam - zo een paar arms of hande ekstra zal heel leuk wees! :) Ook bedankt wat de verhuising en nieuwe job betref. Gelukkig maakt de size van de WB dit moontlik dat mij schoot ook zoms as scheepswerf kan dien! :yes:

Dat is een heel deftig schot geworden Heinrich, maar goed dat de Admiraal aanwezig was voor de morele en fysieke ondersteuning.

Veel succes met de verhuizing en de nieuwe baan, en we zien uit naar je terugkomst :worship::worship:

Ek is jammer om te lees dat jy die Nantong werf toegemaak het. Baie geluk met die trek na jou nuwe werf. Ek hoop vinnig weer van die bou van die WB te geniet.

Succes gewenst met de verhuizing, en dat we binnenkort weer je werf mogen zien open gaan !

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Vriende

Tijd id nou maar beprkt, maar met de paar dagen wat ik bij de huis moes wees as gevolg van de nuutste Covid-uitbreek, heb ik de vershansing (@pietsan Piet noem dit de "boord" verhoog aan de spiegel se kant en de D-dekje geplaast.

Enkele plaatjes.

微信图片_20220220112306.jpg

微信图片_20220220112341.jpg

微信图片_20220220113518.jpg

Dit is toch zeer interessant hoe twee verschillende mobile phones, de kleur van de notenhout weergee. Bostaande foto is met een Huawei geneem.

微信图片_20220220113332.jpg

En deze een met een Oppo.

微信图片_20220220113406.jpg

微信图片_20220220113339.jpg

De binnekant van de versschansing moet noch versterkt word, maar dir nauw weer vir n volgende keer.

Tot ons weer gesels, alles van de beste aan jullie almal en veel modelbouwplezier!

Heinrich

Back