Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Hoef niet te vertellen waar ik deze voor nodig heb,
goedkoop van de hema (2100mAh 8x) en Philips (2600mAh) kan ik de hele dag simmen, aangezien de wind niet mee zit :(

en mijn loods bezet is vandaag...

Wat heb je betaald voor dat setje Hema batterijen en die oplader? Ben nog op zoek naar een goed alternatief voor gewone penlite batterijen van Phillips

Wat heb je betaald voor dat setje Hema batterijen en die oplader? Ben nog op zoek naar een goed alternatief voor gewone penlite batterijen van Phillips
De lader van Philips + 4x 2600mAh batterijen was 14,90 bij de blokker, ik dacht dat het een aanbieding was(is) dus weet niet 100% of ze er nog zijn.. aangezien 4 losse Philips batterijen (2600mAh) al 15Euro kost...

en de Hema batterijen zijn 9,95 per 4x 2100mAh :)

full
full
full

:thumbsup: dit is mijn laaste aanschaf 2 x KDS450c helicopters

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de groene kap voor de mCPx en wat extra blades+gear binnen, yay!

De parts heb ik nog niet nodig maar toch handig om een extra setje te hebben just in case. Er zitten bij de nieuwe blades ook nieuwe schroefjes dus dat is ook erg fijn.

Het is allemaal wel mooi verpakt, moet ik zeggen

Ik ben obsessed door deze heli lijkt het wel aah!

@big lama

Geluksvogel :p

Vraagje, ik snap niet helemaal waarom er Align op de canopy staat maar het KDS heli's zijn?

Of mis ik iets?

dit maakt de heli mooier toch? je gooit toch ook sportvelgen onder een auto dit is ook niet standaard ;)
daarbij dit is een kloon van de trex 450 zie geen verschil alleen dat er kds op staat i.p.v align:)

fasst sbus ontvanger,....voor mn cgy750, die op mn nieuwe trex 600n le komt, met een TT redline, en daarvoor een outrage fusion 50, met een futaba bls setup, Jive 80 HV met scorpion 4035 500, met beast x, en hoofd en staart Edge blaadjes .....wat een hobby...

Hoef niet te vertellen waar ik deze voor nodig heb,
goedkoop van de hema (2100mAh 8x) en Philips (2600mAh) kan ik de hele dag simmen, aangezien de wind niet mee zit :(

en mijn loods bezet is vandaag...

:D Die heb ik ook gekocht 4x. 2100 Mah Ik heb ze proberen op te laden met mijn hyperion lader, maar nog weinig suc6. met een hoge laad waarde worden ze mij te warm, en met een lage waarde slaat de lader steeds af.

oeh dat is een hele stoere belt cp kap zeg
Lijkt het nog wat :p
Mwa hij ziet er wel aardig uit .. al zeg ik het zelf :cool:

:grin: Die heb ik ook gekocht 4x. 2100 Mah Ik heb ze proberen op te laden met mijn hyperion lader, maar nog weinig suc6. met een hoge laad waarde worden ze mij te warm, en met een lage waarde slaat de lader steeds af.
Aaa dus ze zijn er nog , mooi ga ik morgen nog een lader/batterijen halen....

mooie cannopy deze wilde ik ook bestellen voor mijn KDS maar kon hem nergens vinden:( waar heb jij deze besteld?
gr Nick

Bij hobbymaniac kan je ze kopen ;)
Maar ga je met Belt cp v2 canopy op een KDS vliegen , maakt mij natuurlijk niks uit..

jammer dat er geen KDS canopy's zijn :(

Laatst bewerkt door een moderator:
Back