E
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De lader van Philips + 4x 2600mAh batterijen was 14,90 bij de blokker, ik dacht dat het een aanbieding was(is) dus weet niet 100% of ze er nog zijn.. aangezien 4 losse Philips batterijen (2600mAh) al 15Euro kost...Wat heb je betaald voor dat setje Hema batterijen en die oplader? Ben nog op zoek naar een goed alternatief voor gewone penlite batterijen van Phillips
@big lama
Geluksvogel
Vraagje, ik snap niet helemaal waarom er Align op de canopy staat maar het KDS heli's zijn?
Of mis ik iets?
2x? doe maar gekgefeliciteerd met de heli's!
omdat hij deze kapjes mooier vond dan de originele van KDS, kapjes zijn tussen de 450C en align T450 uitwisselbaar
Lijkt het nog watoeh dat is een hele stoere belt cp kap zeg
Aaa dus ze zijn er nog , mooi ga ik morgen nog een lader/batterijen halen....:grin: Die heb ik ook gekocht 4x. 2100 Mah Ik heb ze proberen op te laden met mijn hyperion lader, maar nog weinig suc6. met een hoge laad waarde worden ze mij te warm, en met een lage waarde slaat de lader steeds af.
Lijkt het nog wat
Mwa hij ziet er wel aardig uit .. al zeg ik het zelf
Aaa dus ze zijn er nog , mooi ga ik morgen nog een lader/batterijen halen....
mooie cannopy deze wilde ik ook bestellen voor mijn KDS maar kon hem nergens vindenwaar heb jij deze besteld?
gr Nick