Wat is jouw laatste RC helikopter gerelateerde aanschaf?

Bij HobbyKing.
Normaal als ik spullen uit hong honk bestel varieert de levertijd tussen 2 weken en 2 maanden, weet niet of dat hij Hobbyking anders is? :rolleyes:

nee is ongeveer gelijk, ik zit nu zelf met gedoe met een pakket uit HK, is als spoed verzonden en zou er volgens HK maar ook volgens het postbedrijf binnen 6 dagen moeten zijn.

Ik ben intussen een maand verder en nu ligt hij ook nog bij de douane waar hij waarschijnlijk nog 3 weken ligt, ik ben redelijk geirriteerd kan ik wel zeggen zeker aangezien het ipv 6 dagen eerder 60 dagen duurt.

Het pakket bevat een zender en 3 ontvangers zodat ik mijn helikopters kan vliegen... ze staan nu zegmaar stil op de grond...

Copter X 450 v2 met alu, en een zender k7x nog wattes, voro de buurman, die wil heli vliegen....
Maakt de stap van coax naar deze.....

En hoe bevalt die? Normaal gezien ga ik morgen de mijne ophalen :)

Dik in orde! Een serieus verschil met de Trex 450. Vooral heel wat meer controle en dat is erg goed voor mijn zelfvertrouwen.

Bedoeling is (al weet ik dat deze niet hetzelfde reageerd als de Trex 450) om op iedere manier te leren hooveren. Zo leer ik de bewegingen kennen met de sticks...
Daarna alles overbrengen op de Trex en hupla... Meer gecontroleerde vlucht buiten en misschien ook wat minder kosten (Crash).

Ideaal ook dat ik binnen kan oefenen...

Kevin

mijn accu voor de 600 pro zijn geariveerd, :banana: 33oo 6s 30,40c
DSC03678.jpg

Sinds gisteren heb ik de Blade mSR in mijn bezit. Ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden mee ben.

Een groen kapje + tailfin voor de mCPx. En pour la securitee ook wat extra blades en een maingear.

Kan ik de oude gebruiken om te raggen.

@stefke crashpiloot

Ja, die groene kap is erg gaaf. Het lijkt me ook handig om 2 verschillende kapjes te hebben afhankelijk van waar je buiten vliegt.

Je hebt me geinspireerd lol

Ik heb inmiddels ook een setje battery mounts weten te vinden. Ook in taiwan, maar dan via ebay. Zijn inmiddels verstuurd.

Nu de accu's nog...

Werner

Een nieuwe servo+print voor de mCPx.

De oude deed raar vanaf dag 1 blijkbaar. Maar wel mooi dat je het er zo op kunt schroeven en in kunt prikken op het mainboard.

Geniaal design.

Vet!!
Hoop dat je Blade weer strak gaat vliegen.
Mijn laatste aankoop.(maar eigenlijk nog niet echt gemaakt op het moment dat ik dit schrijf) is een tweede Blade mcp-X.
Vertrek zo met de motor richting Ridderkerk.
Zit een fijne modelbouw winkel.
Wil er een tweede Blade mcp-X bij gaan halen omdat de eerste mcp-X waarmee ik nu ±3 weken mee vlieg en onderwijl al ±130 vluchten mee heb gevlogen, zo super bevalt dat ik er een tweede van bij wil.
Die tweede mcp-X wil ik dan gaan upgraden met alles aan aluminium parts.
Blade mcp-X nummer 1 gaat dienen als 3D toestel en blijft voorzien van alle plastik stock parts.
Zo kan ik mooi gaan zien op de lange termijn hoe het spul zich houdt.
Vooral omdat ik veel vlieg is goed merkbaar op de langere termijn hoe heli's zich houden in mijn geval.
Soms zijn de uitkomsten daarvan verrassend.
En nu............op naar het westen...........
Vr Gr E

Back