PH-ILS
Forum veteraan
Hmmm...ik zat eigenlijk meer hieraan te denken:
![]()
...partytent neem ik wel mee...:zon: Die is voor voor mijn allerbeste vrienden op Hoogtij![]()
Top Bart dat je zo over ons denkt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hmmm...ik zat eigenlijk meer hieraan te denken:
![]()
...partytent neem ik wel mee...:zon: Die is voor voor mijn allerbeste vrienden op Hoogtij![]()
Tsja, als je je spullen zo te koop aanbied lijk je wel een komkommerciële handelaar en voor dat geld heb je twee nieuwe. :?
ja moet je doen man , komt de baja ook mee?
dus de Baja5B staat ff in een andere kamer
:roll:
... dan haal je toch even uit de andere kamer?![]()
@ Nou het zit namelijk zo,heb van de week bij BIGSCALE een FG-Monster-Beetle-Pro
gekocht, ben daar nu mee bezig met de bekende ALLOY hop-ups erop te zetten,dus de
Baja5B staat ff in een andere kamer FRITSIE,Kwam trouwens Badmuts & Cenmonster nog
tegen bij BIGSCALE ( ze wisten niet wat ze zagen!!!!),maaru misschien tot
vanmiddag,gr.Dr.Dre.
zoals het ernaar uitziet word het voor 14:00 zowiezo niet droog.
gefeliciteerd met de FG , maar wat zagen badmuts en cenmonster dan?
Dat is omdat op het zakje (wat er niet meer omheen zit waarschijnlijk :?) het merk HPI staat.Idd Sleur, ff verder kijken dan je neus lang is. De koppeling van Fritsie is getuneden compleet met clutchbell dus het lijkt mij een koopie
http://i73.photobucket.com/albums/i210/philliams_photos/koppeling.jpg
@ ZE wisten dat ik HPI-BAJA fan ben,en dan koop je ineens een complete FG-MB-Pro,Maar
zij vonden de FG-BEETLE ook heel nice,vandaar DENNIS.gr.Dr.Dre.
Dat is omdat op het zakje (wat er niet meer omheen zit waarschijnlijk :?) het merk HPI staat.Maar het dure zakje gooi je weg bij montage.
Ik zou hem bewaren voor het geval je je Elcon in de soep rijdt (heb ik tot nu toe één keer gehad doordat een boutje afbrak). Zal je net zien dat je in Verweggiestan staat, Sleur er niet bij is en dat zoiets gebeurt. :cry:
Toch ga ik straks naar High Tide :zon:
![]()
Gaan de termoskannen gevuld met koffie ook mee Bart?
Of vul je ze met erwtensoep![]()
Dat is omdat op het zakje (wat er niet meer omheen zit waarschijnlijk :?) het merk HPI staat.Maar het dure zakje gooi je weg bij montage.
Ik zou hem bewaren voor het geval je je Elcon in de soep rijdt (heb ik tot nu toe één keer gehad doordat een boutje afbrak). Zal je net zien dat je in Verweggiestan staat, Sleur er niet bij is en dat zoiets gebeurt. :cry:
Ik heb net even gekeken,maar alle campingspullen staan nog in Koudum :-?(Friesland/stacaravan) (=geen brandertje om de erwtensoep op te warmen)
Betreft de koffie: Ik neem 1x de 2.o Liter Thermoskan mee..zo druk zal het straks wel niet worden.![]()
Heb je ook suiker , melk , en bekers bart?
Ik neem de bekertjes,melk en suiker ook wel mee.
Mocht je zelf je favoriete beker willen meenemen,is dat ook goed!
beker met funprint is natuurlijk ook leuk!![]()
@Fritsie, andere accu meebestellen had de verzendkosten van 15 euro meteen opgejaagd naar 42 euro. Vandaar dat er niets meer bij kon. Ik heb het gewicht zorgvuldig uitgekiend. Beter is om nog een bestelling te doen als er meer interesse is in deze accu's.