PH-ILS
Forum veteraan
Morgen maar een paraplu meenemen voor de baja![]()
Als het goed is zijn ze water- (lees regen)proof

P.S. de weermannen zitten er toch steeds naast met hun voorspellingen.
Regen of geen regen, ik kom

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Morgen maar een paraplu meenemen voor de baja![]()
Als er één kleur is die ik aardig vervloek, dan is het paars dus daarmee weet je zeker dat je niet hetzelfde hebt. :rolling:OKE OKE , ik laat mijn kappen maar gewoon doorzichtig,altijd goed :lol:uppydogeyes:
Neeee,roze word het dus zeker niet :roll:
Als er één kleur is die ik aardig vervloek, dan is het paars dus daarmee weet je zeker dat je niet hetzelfde hebt. :rolling:![]()
@ Je hebt een PBTJE Marcelsiggery, gr.Dr.Dre.
Gelukkig kunnen we ze nog herkennen aan de stickers :lol:
Paars vind ik ook niets, volgende kappie zwart,of heb je dat ook al![]()
PB retoeter ouwuhhhhhhhhhhh :rolling:![]()
TOPPERRRR, moest ik ook maar ff bestellen die carbon kap ,is zoals hij is en geen gezeur meer over kleurtjes
![]()
Had ik ook over gedacht, hij lijkt me alleen een beetje broos en breekbaar(en erg prijzig!)
Had ik ook over gedacht, hij lijkt me alleen een beetje broos en breekbaar(en erg prijzig!)
Gelukkig kunnen we ze nog herkennen aan de stickers :lol:
Paars vind ik ook niets, volgende kappie zwart,of heb je dat ook al
![]()
Sleurhut na het stappen :lol:
Zo, ik heb 40 cellen (Elite 1500) besteld bij CheapBatterypacks.com -- Wholesale RC battery Packs en een zooitje soldeerlippen. 10 stuks voor Sleur. Moet deze week binnen komen als het een beetje mee zit.
Bij slecht weer morgen ben ik er ook niet. Baja is nog niet klaar en de Savage moet ik nog even een diff vervangen/repareren. Indien het weer wel goed is dan ben ik er met mijn nieuwe aanwinst....![]()
Speciaal voor onze vriend 18SSSpeeddigger(van die naam kom je niet meer af)
reviseren-schokbrekers-fg
Voor alle andere, hier kunnen we gezamelijk best wat cellen bestellen. Goed voor de Scalpels en TamTechs enzo. De Elite1500A schijnen het heel goed te doen. En voor $2,50 is het niet teveel
CheapBatterypacks.com -- Wholesale RC battery Packs
Verder kan je hier ook pakketten laten maken naar wens, ook met kabel en gewenste plug. Kijk maar en laat maar weten. Een mooie gezamelijk inkoop kan prima natuurlijk.
heb wel intresse in een accupack voor de react , maar begrijp alleen niet waarom sp2700 13 dollr kost en elite 1700 17 dollar
Wat is wijsheid?