Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er één kleur is die ik aardig vervloek, dan is het paars dus daarmee weet je zeker dat je niet hetzelfde hebt. :rolling: :hammer:

Gelukkig kunnen we ze nog herkennen aan de stickers :lol:
Paars vind ik ook niets, volgende kappie zwart,of heb je dat ook al:confused:

Floortjefotos211.jpg

Sleurhut na het stappen :lol:

Floortjefotos209.jpg

MIAUWWWWW

Gelukkig kunnen we ze nog herkennen aan de stickers :lol:
Paars vind ik ook niets, volgende kappie zwart,of heb je dat ook al:confused:

Ho ho, zwart heb ik al patent op
we.gif

Wel leuk, die food critic uit Ratatouille, ga je nu tegenwoordig over op de bestickertechniek Junkie :rolling:

Het is al weer een maand geleden ofzo, dat ik bij jullie heb gereden op de baan, helaas ben ik afhankelijk van de andere baja gek, om daar te komen, anders kwam ik elke week.

ik wilde even mijn baja laten zien, er is zoveel aan gebeurd, tussen de laaste keer dat jullie hem zagen en nu. dus enjoy

in het begin

6jv90f6.jpg

And now , a few months later.

n18d4i.jpg

2yw8xlu.jpg

2dlog1z.jpg

rcpz4p.jpg

25khm46.jpg

2i0410w.jpg

2hgg500.jpg

scu9er.jpg

Had ik ook over gedacht, hij lijkt me alleen een beetje broos en breekbaar :confused: (en erg prijzig!)

kwam neer op 110 euro, het is niet de rhino carbon body, hijs gemaakt door een forum member van het hpibajaforum, hij is ook niet flawless zoals ze dat zeggen, maar van een meter afstand zie je dat niet.

Had ik ook over gedacht, hij lijkt me alleen een beetje broos en breekbaar :confused: (en erg prijzig!)

Elk voordeel heb z'n nadeel ;)

Morgen rond 1 uur flink regen gebiedje over het land :(

Als het alleen een miezertje is kom ik ff een tankje legen.
is het erger dan dat ,dan thuis met het gezin lekker ganse borden ofzo :shock::cool:;)

Ps darkreptile : houd die raket werper op het dak het een beetje? ,als hij flink op zijn dak gaat.?

Zo, ik heb 40 cellen (Elite 1500) besteld bij CheapBatterypacks.com -- Wholesale RC battery Packs en een zooitje soldeerlippen. 10 stuks voor Sleur. Moet deze week binnen komen als het een beetje mee zit.

Bij slecht weer morgen ben ik er ook niet. Baja is nog niet klaar en de Savage moet ik nog even een diff vervangen/repareren. Indien het weer wel goed is dan ben ik er met mijn nieuwe aanwinst.... :D

Zo, ik heb 40 cellen (Elite 1500) besteld bij CheapBatterypacks.com -- Wholesale RC battery Packs en een zooitje soldeerlippen. 10 stuks voor Sleur. Moet deze week binnen komen als het een beetje mee zit.

Bij slecht weer morgen ben ik er ook niet. Baja is nog niet klaar en de Savage moet ik nog even een diff vervangen/repareren. Indien het weer wel goed is dan ben ik er met mijn nieuwe aanwinst.... :D

Jammer ik had ook aangegeven dat ik wel wat wilde mee bestellen :(

Tsja, ik wilde ook wel wat packjes voor de TA-04 :rolleyes: (ach staat toch te koop, of toch niet :confused::p)
Nu maar hopen dat ik wel in de ronde zit voor de Kill-Switch ;)

Laatst bewerkt:
Speciaal voor onze vriend 18SSSpeeddigger :mrgreen: (van die naam kom je niet meer af)

reviseren-schokbrekers-fg

Voor alle andere, hier kunnen we gezamelijk best wat cellen bestellen. Goed voor de Scalpels en TamTechs enzo. De Elite1500A schijnen het heel goed te doen. En voor $2,50 is het niet teveel :D

CheapBatterypacks.com -- Wholesale RC battery Packs

Verder kan je hier ook pakketten laten maken naar wens, ook met kabel en gewenste plug. Kijk maar en laat maar weten. Een mooie gezamelijk inkoop kan prima natuurlijk.

heb wel intresse in een accupack voor de react , maar begrijp alleen niet waarom sp2700 13 dollr kost en elite 1700 17 dollar :rolleyes:
Wat is wijsheid?

ik begon al te twijfelen aan me zelf ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back