Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gave foto's junkie,viel inderdaad wel mee met het weer op Hoogtij ;)
Hier in het dorp heeft het de hele dag gezeken van de regen vandaar dat
ik er weinig vertrouwen in had dat het in Zaandam veel beter zou zijn :(
Volgende keer kom ik gewoon en zie dan wel of het uit te houden is,
ik heb wel weer wat gemist als het zo bekijk ;)
Heb vanmiddag bij Peter een desert kap besteld,hoop dat hij hem snel binnen heeft zodat ik er samen met Fritsie wat moois van kan gaan maken :)

Godzakke, als je al zoveel tijd hebt om wat in elkaar te fotoshoppen dan had je ook wel even je Sav kunnen maken :D
Ik heb me suf lopen knutselen ann/voor de nieuw website. Mag dat ook? 8O ;)

Jongens, nog even iets anders. De Hoogtij kledinglijn is ook weer toe aan een nieuwe ronde ;) Is er animo voor windjacks of iets dergelijks. Ik hoor het wel :thumbsup: (wel 1 kledingstuk per keer)
@ Peter: misschien voorzien van een mooi logo van een wereldzaak? (deels sponsoring ;))
Count me in... Windjack of shirt met lange mouwen is wat mij betreft okay. :thumbsup:

knap windjack is nooit weg zet me er maar bij
P.S kan iemand mij vertellen hoe ik foto's plaats bij een bericht heb je daar een speciaal account voor nodig ofzo

Zet mij ook maar op de lijst voor een mooi Offroaders windjack!
yay_jump.gif

windjack lijkt mij ook wel wat :thumbsup: , een bodywarmer hoeft van mij niet zo , dan moet je nog steeds een jas o.i.d. aan .
was ik nou maar eigenwijs geweest en gewoon heengegaan :-? maar hier heeft het op, ik denk een kwartiertje na de hele dag geregend :mad:

Phil top idee, maar wellicht kunnen we beter regenpakken nemen , dan is het op zondagen als deze , wat drukker :p ;)

hoi sry heren kon vandaag niet :( moest nog even de cv ketel op hangen en dakdoorvoer voor rook gas en luchtoevoer
had niet het goede tijd stip uit gekozen had beter mijn zwem broek aan kennen doen :-(:nooo::onweer: als er ook grote maten voor de wind jack zijn wil ik er ook wel 1 als dat goed is

baja is weer op toe date neem volgende week weer drop mee en mee niewe standart voor baja maar kan ook zeker als koffie tafel worden gebruikt:D:yes:

@junkie, jij als redelijk fanatiek rijder ;) :D , is jou opgevallen dat die baja met elcon velgen en horman banden veel meer grip had ? of viel dat wel mee :rolleyes:

en er was ook een baja met een rd logic pipe , die volgens opgave sneller is als een hpi pipe , kon je dat merken ?

@ Kobus : Het pijpje was wel rete stil :rolleyes:

Diegen van wie dat uitlaatje is , wil er al vanaf, omdat hij hem te stil vond

Was weer gezellig ,en de koffie weer lekker

En bleef de baja van bart wel erg nieuw :D

Floortjefotos231.jpg

DIE VAN BART BLEEF MAAR NIEUW 8O

Ik had het ff druk genoeg met de Savage. ;)

Het was zeker gezellig,ondanks een licht miezer regentje en eigenlijk grotendeels droog,prima te doen op Hoogtij.

Nog even leuk staan praten met de Baja rijders uit Almere en samen met Philliams, Fritsie en Junkie RC wat tips en trucks over set-ups van de Baja met ze besproken.

Tevens kwam er naar voren dat er op de 23e van deze maand in Friesland weer een BajaCup verreden wordt...
Is daar animo voor om met een groepje heen te gaan?

En anders een keertje bij de Almeerse Poort gaan rijden,lijkt me ook leuk om te gaan doen.

@junkie, jij als redelijk fanatiek rijder ;) :D , is jou opgevallen dat die baja met elcon velgen en horman banden veel meer grip had ? of viel dat wel mee :rolleyes:

en er was ook een baja met een rd logic pipe , die volgens opgave sneller is als een hpi pipe , kon je dat merken ?

Als ik eerlijk ben,liep mijn wagentje best aardig snel :rolleyes: wellicht nam ik de bochten iets sneller .

maar mijn tuned pipe liep wel sneller als de rd logic,maar hij had problemen met de afstelling. dus kon niet goed vergelijken ,hij was wel erg stil . ps ;hij wil hem wel aan mij verkopen,en belt als het zover is.;) ( voor bij mij in de buurt )

En betreft de banden ; ook hier kon ik geen verschil in merken toen we met z'n alle op de baan waren.

mijn banden gaan nu wel een beetje ballonnen ,dus ff uitelkaar halen :?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back