Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer ziet er voor morgen niet al te somber uit :p

Het is overwegend bewolkt en het regent of motregent af en toe, vooral overdag. Tegen de avond wordt het van het westen uit droger en klaart het op. De middagtemperatuur ligt rond 9 graden. Na het weekend blijft het wisselvallig en is het onstuimig.

Vorige week hadden ze meer drama voorspeld, waar was toen de regen? ;):D

Volgens mij heeft iemand een koppeling te koop :rolling:

koppeling.jpg

Ik heb er nog 30 over dus er kan nog wel wat vanaf hoor. Geen paniek.

tof dat je daar rekening mee hebt gehouden , maar had wel ff een accupackie willen mee bestellen voor de nomadio ;)
en 1500 cellen lijken een beetje weinig voor de baja?

Volgens mij heeft iemand een koppeling te koop :rolling:

koppeling.jpg

:mrgreen: wil alleen net echt vlotten, en niemand op hoogtij heeft intresse, dus als het weer redelijk is ga ik de baja maar in rijden met deze koppeling ;)

Ik weet nog niet wat ik ga doen. Is sterk afhankelijk van het weer. Als het blijft zoals het nu is kruip ik weer lekker m'n mand in. Heb ook nachdienst. Kan ik net zo goed gaan rijden in de werkplaats. :D

Weer ziet er voor morgen niet al te somber uit :p

Het is overwegend bewolkt en het regent of motregent af en toe, vooral overdag. Tegen de avond wordt het van het westen uit droger en klaart het op. De middagtemperatuur ligt rond 9 graden. Na het weekend blijft het wisselvallig en is het onstuimig.

Vorige week hadden ze meer drama voorspeld, waar was toen de regen? ;):D
. .Die regen van toen ,valt vandaag :lol: , kijk maar ff naar buiten :mad:

. .Die regen van toen ,valt vandaag :lol: , kijk maar ff naar buiten :mad:

Idd, maar ik laat me niet kisten :rolleyes:

Update weersverwachting:
Bewolkt en van tijd tot tijd regen of motregen. In het westen later in de middag geleidelijk droog. Het wordt ongeveer 9 graden en de zuidenwind neemt tijdelijk in kracht af.

(volgens mij wonen wij in het westen)

een nieuwe tunings koppeling en een nieuwe koppelingsklok voor 35 en dat twee keer?

knap....

Bij ddm 60 dollar

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen Zon Wel Regen,.........................

@Het is in H'kerk een zooitje TAKKE weer het regent nog steeds,als het rond 13:00 droog is

kom ik ook ff kijken naar al dat geweld,gr.Dr.Dre.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back