BYM
Forum veteraan
zoiets , ?
![]()
Hoe grappig, ik zit wel met dat idee te spelen, sterker nog dat zijn dus de kleuren die ik al gekocht heb :rolling:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zoiets , ?
![]()
Waar ik tegenop zie is het afplakken van de blanco kap.
Enerzijds wil ik er iets aparts mee doen, en anderszijds gewoon twee spuitbussen erop loswolken......
Hmmmm
Afplakken, Bweegh wat een vies woord, sinds ik de FasMask ontdekt heb komt er geen tape meer op m`n kappen. Twee/drie keer kwasten, tekenen op de folie op de buitenkant, binnen snijden, heeeeeel zachtjes, stukje afpellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten........................
Dat is dus als je heeeel veel kleurtjes gebruikt, anders hoef je maar twee of drie keer te pellen, spuiten, pellen, spuiten, pellen, spuiten.........
Die foto kan dus vrij makkelijk met FasMask, Have phun![]()
Wat was zijn probleem dan? (met de Baja bedoel ik)
Er was na een paar fikse sprongen een bloksteun afgebroken.
Toch maar een FG kopen dan:rolling:
P.S. gaan we nog eens een Hoogtij Baja Workshop houden?
Als je een handje nodig hebt bel je maar,ik ben zo in Krommenie![]()
De opleveringsdatum was 21 feb. :evil: We zijn nu officieel 25 dagen "over tijd" en dat levert dan toch weer iets op (meer dan dat het nu kost waar we zitten). Maar het blijft wel rete-irritant dat je een luxe kasteeltje hebt en er niet in kunt omdat er allerlei simpele dingen waarvan je mag verwachten dat een leverancier het gewoon werkend monteert, niet werkt. :cry: In de bouw schijnt dat "normaal" te zijn (in totaal 183 restpunten 8O).@ Sleur,
Dit zijn geen goede berichten over dat kantoor sleur,je zult wel menig GVD
hebben laten horen denk ik
Hoop dat de uitvoerder de boel alsnog in orde krijgt voor de officiele opleveringsdatum![]()
Die mogen ook best heen gaan als ik een keer niet ga. Let op hè, volgende week maandag ga ik weer rijden en ineens zijn ze er weer allemaal.Toch beter communiceren naar je achterban Sleur![]()
Dat is idd ook een idee ja .....
Nadeel van tape is dat het altijd net niet netjes zit ......
Of uit het lood, of ........ nou ja noem het maar
Ik kan alleen niet tekenen, iets uitknippen en opplakken werkt denk ik ook wel toch?
Wat ik altijd doe is met zo'n goedkoop laser waterpasje een aantal rechte lijnen over de afplakfolie op de buitenkant trekken. Die lijnen zijn recht (of in ieder geval beginnen en eindigen op gelijke punten door deze eenvoudig uit te meten). Daarna doe je dat ook dwars over de body. Gevolg is dat je allemaal vakjes krijgt waarbinnen je veel makkelijke symmetrische lijnen kunt trekken.Je kan natuurlijk op je PC met Illustrator ofzo wat tekenen (da`s makkelijk want wat niet goed is kan je weer weghalen) of een foto van het internot STELEN of lenen en die op maat schalen, printen (in Zwart/Wit met veel contrast), op de buitenkant van de kap plakken en dan de vormen in de FasMask snijden en met de airbrush inkleuren. Laat je gaaaaan
![]()
Hehe, welkom bij de Baja-club.Zo, net even de Baja gedemonteerd, pfff wat een werk manWat dat betreft is FG veel beter
Ik kom gelukkig weinig schokkends tegen (behalve dat de schokbrekers helemaal leeg warendat reed lekker :fist
Moeders de vrouw is zo blij met de Baja dat ik gewoon in de kamer mag sleutelen
http://i73.photobucket.com/albums/i210/philliams_photos/troepbaja003.jpg
Eigenlijk komt het omdat het zo ontzettend veel werk is dat ik nu alleen maar in de schuur sta, ze riep me naar binnen toe (zal me wel gemist hebben :rolling![]()
10 Minuten? 8OZo, ben er weer. Wat nou vroeg op
Vanavond maar even de Scalpel afmaken. Wordt een hele klus hoor :rolling:
10 Minuten? 8OIk ga komende week in ieder geval ook mijn Scalpel weer in elkaar prutsen. Als je accu's gaat bestellen, noteer er dan maar 10 voor mij (2x4 + 2 reserve
).
Vanavond maar even de Scalpel afmaken. Wordt een hele klus hoor :rolling: