Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
was de tweede keer dat ik er was op hoogtij best gezellig goede sfeer lekkere koffie en cake super :turn-l::turn-l::turn-l:
@ Snoeksel:
De 3e keer is er waarschijnlijk ook weer een lekker bakkie! :morning:
Nog bedankt voor de hulp bij starten van m'n Savage. ;)

was de tweede keer dat ik er was op hoogtij best gezellig goede sfeer lekkere koffie en cake super :turn-l::turn-l::turn-l:

Welkom Snoeksel,

Ik zie dat je het Hoogtij draadje ook hebt gevonden :cool:
En wat Bart al aangaf,zeker een mooie savage kap ;)

@ Sleur,

Dit zijn geen goede berichten over dat kantoor sleur,je zult wel menig GVD
hebben laten horen denk ik :(
Hoop dat de uitvoerder de boel alsnog in orde krijgt voor de officiele opleveringsdatum :mad:

@ Bart,

De kwaliteit van het bakkie van afgelopen zondag was prima te noemen :D
En nu dit zo uitgebreid op het forum staat kon er wel eens een run op gaan komen ;)

@ Kobus,

Leuke filmpjes man,ik heb er zeker van genoten :D
Elles had het er maar druk mee he ?
Ze vertelde mij wel dat het voor eens en nooit meer was,maar volgens mij
stond ze er toch stiekum een beetje van te genieten hoor ;)

@ Boes,

Hoe is het nu met de Baja van je kameraad ?
Doet hij het nog steeds helemaal naar behoren :D
Hij heeft mij afgelopen zondag wel aardig aan het werk gezet,het
zweet stond op een gegeven moment op mijn rug :o
Ben blij dat het opgelost is, ik kan mezelf goed voorstellen dat als je al 3 weken naar de oorzaak van een probleem zoekt maar het stomweg niet kunt vinden,je op een gegeven moment de aardigheid in de hobby gaat verliezen ;)

Ik heb ze niet verlijmd ,zitten met 10,000 schroefjes vast,ik heb tot nu toe geen loslatende banden ofzo.
zat bij mij ook geen lijm in de kit

Maar mijn mening zal wel niet kloppen :rolleyes:

junkie, ik bedoelde ook niet dat de band zou kunnen loskomen , maar ik kan mij zo voorstellen dat de inserts kunnen gaan schuiven in de band als ze niet aan elkaar gelijmd zijn en op een hoopje in je band gaan zitten ?

Hmmm, volgens mij als ik mijn seconden lijm erop drup blijft er hoopje smurrie over :confused:

@Marcelsiggery je hebt pb

Kobus; het is dus meer om te voorkomen dat er zand in de band komt ,oke dan,kan ik ook weer aan de slag :mad:

Fritsie ; word weer een mooi humpack ,kon het niet laten ,en heb de 5 cellen ff gesoldeerd,zodat ik kon checken of ze nog goed waren.
even ontladen ,en worden nu geladen ,ben benieuwd ;)

SANYO POWERRRRRRRRRRRRRRRRR

Ik heb ze niet verlijmd ,zitten met 10,000 schroefjes vast,ik heb tot nu toe geen loslatende banden ofzo.

Die inserts krijgen bij jou geen kans om te draaien hoor marcel,
door de gigantische snelheden die jij met je baja rijdt smelten ze vanzelf wel
aan elkaar vast :rolling:;)

pb retour Bym,

wellicht gaf ik het beestje een verkeerde naam , maar ik bedoel die kunstof/rubbere stroken die in je voor banden komen ;)

volgens het boekje moet je de uit einde tegen elkaar lijmen

Kobus; het is dus meer om te voorkomen dat er zand in de band komt ,oke dan,kan ik ook weer aan de slag :mad:

Fritsie ; word weer een mooi humpack ,kon het niet laten ,en heb de 5 cellen ff gesoldeerd,zodat ik kon checken of ze nog goed waren.
even ontladen ,en worden nu geladen ,ben benieuwd ;)

SANYO POWERRRRRRRRRRRRRRRRR

Toppertje , heb al stekkers gehaald in heemskerk vanmiddag , dus moet helemaal goed komen ;)

wellicht gaf ik het beestje een verkeerde naam , maar ik bedoel die kunstof/rubbere stroken die in je voor banden komen ;)

volgens het boekje moet je de uit einde tegen elkaar lijmen

Ja dat klopt ,ik heb het met een beetje siliconen kit gedaan.
plakt en is flexibel

dus eerst in de band gelegd ,dan sluit hij al mooi aan,daarna een rupsje kit ertussen gelegd.

Tsjemig, sta ik in Heemskerk (live dus dit bericht), laat mijn hele fanclub het afweten. 8O :?

Hmmm, volgens mij heb ik er gegeten, maar ja je kwam niet, dan maar naar huis (had ook enkelt gegeten daar, had niks om mee te rijden meegenomen, iets met "rug" en "niet te tillen die koffers" ............

Ben fysiek gesloopt door zaterdag :(

Ik ben aangeland bij "montage van de motor".

Waar ik tegenop zie is het afplakken van de blanco kap.
Enerzijds wil ik er iets aparts mee doen, en anderszijds gewoon twee spuitbussen erop loswolken......

Hmmmm

Hmmm, volgens mij heb ik er gegeten, maar ja je kwam niet, dan maar naar huis (had ook enkelt gegeten daar, had niks om mee te rijden meegenomen, iets met "rug" en "niet te tillen die koffers" ............

Ben fysiek gesloopt door zaterdag :(

Ik ben aangeland bij "montage van de motor".

Waar ik tegenop zie is het afplakken van de blanco kap.
Enerzijds wil ik er iets aparts mee doen, en anderszijds gewoon twee spuitbussen erop loswolken......

Hmmmm

zoiets , ?

pulfm.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back