Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Royalefles2007.jpg

8O

Dit is weliswaar een heel erg lekker biertje om te drinken,maar hakt er wel even lekker in,na een middagje op Hoogtij. :lol:
Toen ik thuiskwam en dit biertje op had gingen "ineens" de luiken een uurtje dicht. :sleeping:

Was weer ouderwets gezellig! ;)
Dit keer met koffie en cake'jes met slagroom.:D

Ik kom tot de conclusie dat 2 liter koffie te weinig is :rolleyes:,dus morgen komt er een tweede
IMG_0201.jpg

:mrgreen: :mrgreen:

-edit-
Stickers van het favoriete RC-automerk zijn welkom om de thermoskan "Hoogtijproof" te maken.
Tevens zoek ik een sponsor voor een lading bekertjes,roerstaafjes en suiker & stuifkoe zakjes ;)

Laatst bewerkt:
Neem een Baja 5b... :rolling: ;)

Tsja, toch een kwestie van inzicht, gevoel, sturen en remmen. ;) Maar de laatste paar keer bakte je er ook al weinig van in Heemskerk tijdens de Bitterballenwinterfuncompetitie dus ik denk dat je beginnersgeluk een beetje op is. :lol: ;) :D

Jij bent lekker bezig , omdat ik een onderdeeltje verkeerd had gemonteerd,weet ik dus niets van de baja,en ben geheel niet technisch .

En vanmiddag kon ik dus niet sturen en remmen? volgens mij was je er niet bij :confused: maar mijn SS lag midden op de baan,en als er dan 12,5 kilo tegen je wiel aanrijd met 30 kmpu ,wil er misschien wel een plastic tandwieltje stuk gaan.
Hij heeft 3 keer gereden incl een aantal nare jumps,en toen bleef de servo wel heel,maar ik heb de servosaver voor de zekerheid wat losser gezet.
Wat ik wel merkte is dat ik de servosaver 1 kant makkelijker op kon duwen dan de andere kant.:confused:

Betreft heemskerk; half slapend een 2e plaats is ook netjes :rolleyes:

Volgende keer maar ff een wedstrijdje tussen onze baja's,kijken wie er beter kan sturen remmen en inschatten:rolleyes:
jouw perfect gebouwde baja met hitech spul,of mijn verkeerd gebouwde lullig SSje :roll:

Ik rij altijd heel rustig. Eigenlijk ben ik niet komen rijden omdat ik wacht o nieuwe cups. :rolling: Nee hoor, ik heb ze nog niet besteld omdat ik voorlopig genoeg te doen heb de komende weekenden. :cry: Maar wel vandaag lekker bezig geweest met 350kg cement en gips (excl. water) aan de muren te hangen.

Ja hoor, de rust zelve ja. Het is de auto die druk doet...:D

Het klussen op zich is niet zo erg, maar je bent altijd weer blij als je dergelijke zaken opgelost hebt. Of beter gezegt van de schuur naar de muur hebt verplaatst.:D

Spierpijn? nee? Komt morgen wel...:mrgreen:

ik heb vanmiddag lekker gereden , koffie gedronken en geouweneeld :D
ook voelde ik mij vandaag een "tweede sleurhutje" ;) toch een aantal mensen op weg geholpen uit de grote koffer ! :cool: met lagers, schroeven en schakelaars :D
@boes, bedankt voor de schrapers :thumbsup:

ik heb even een foto van mijn bougie gemaakt , volgens mij kan het niet veel knapper !
DSC00058.jpg

en nog een paar foto's van vanmiddag :D

DSC00050.jpg

DSC00049.jpg

DSC00048.jpg

DSC00046.jpg

DSC00047.jpg

er zijn nog filmpjes, maar die komen straks :pim:

ik heb vanmiddag lekker gereden , koffie gedronken en geouweneeld :D
ook voelde ik mij vandaag een "tweede sleurhutje" ;) toch een aantal mensen op weg geholpen uit de grote koffer ! :cool: met lagers, schroeven en schakelaars :D
@boes, bedankt voor de schrapers :thumbsup:

ik heb even een foto van mijn bougie gemaakt , volgens mij kan het niet veel knapper !
DSC00058.jpg

en nog een paar foto's van vanmiddag :D

DSC00050.jpg

DSC00049.jpg

DSC00048.jpg

DSC00046.jpg

DSC00047.jpg

er zijn nog filmpjes, maar die komen straks :pim:

mooie foto's :confused: :rolling: ;)

@phil. er komt zo een filmpje van jou en je rijderskunsten (is nu aan het uploaden) en dan vergaat het lachen jou wel :mrgreen: ;) 0X

@Sleurhutje

RS4, nitro onroad??
Wat Junkie zegt, afstelplaatdikte 2 ipv 4 op de achterfusees, klopt dat, heb 4 er ook al tussen zitten.

Ik zelf heb 3 gemonteerd. Maar denk dat 2 of 0 nog beter zou wezen. Alleen zit 0 er niet bij. Ik weet wel dat er mensen zijn die de Band schuur machine terhand hebben genomen en hem nagenoeg 0 geschuurd hebben.

Tevens zoek ik een sponsor voor een lading bekertjes,roerstaafjes en suiker & stuifkoe zakjes ;)
Bekertjes is geen probleem. Die ik altijd mee heb, zijn biologisch afbreekbaar (papier), hebben domme teksten erop staan en komen met dozen tegelijk binnen op kantoor. 8O ;)

Jij bent lekker bezig , omdat ik een onderdeeltje verkeerd had gemonteerd,weet ik dus niets van de baja,en ben geheel niet technisch .
....... blah blah blah blah ....
Volgende keer maar ff een wedstrijdje tussen onze baja's,kijken wie er beter kan sturen remmen en inschatten:rolleyes:
jouw perfect gebouwde baja met hitech spul,of mijn verkeerd gebouwde lullig SSje :roll:
Zo dan, kort lontje. :? ;) :D Ik denk: Junkie vandaag zijn Baja faraggen, ik stucadoren. Slechts 48 vierkante meter voorzien van een stuclaag en zojuist netjes gepleisterd met gips. Nu mijn schoonmoeder charteren om te behangen (er zijn dingen waar je schoonmoeder echt beter in/voor is :rolling:).

Ja hoor, de rust zelve ja. Het is de auto die druk doet...:D

Het klussen op zich is niet zo erg, maar je bent altijd weer blij als je dergelijke zaken opgelost hebt. Of beter gezegt van de schuur naar de muur hebt verplaatst.:D

Spierpijn? nee? Komt morgen wel...:mrgreen:
Nee, geen spierpijn. Regelmatig even pauze, pilsje, koffie, praatje, chipje, Wii-spelen met de kids etc. En dat van die auto is een goeie: BajADHD... :? :lol:

Sleur: zeg dan gewoon dat jij baalt dat je moet stucen ,en dat wij genieten van HT :rolleyes:;)

trouwens dat moet je uitbesteden ,aan mij bijvoorbeeld,ziet het er ook nog mooi uit :roll:

Ik werk alleen niet op zondag,dan heb ik andere dingetjes :cool:

tjeemig de peemig , wat duurd dat uploaden lang zeg , hier alvast een paar filmpjes :D

er zijn er nog twee , die komen iets later ;)

Ik kom tot de conclusie dat 2 liter koffie te weinig is :rolleyes:,dus morgen komt er een tweede
IMG_0201.jpg

:mrgreen: :mrgreen:

-edit-
Stickers van het favoriete RC-automerk zijn welkom om de thermoskan "Hoogtijproof" te maken.

Shake it. Ik was vrijdag bij het ijzerhuis maar de kannen hadden ze niet meer. Ze zijn wel besteld. Klopt het dat ze €41,- waren?

Vandaag ook lekker gehad, massages, sauna, bubbelbaden, etc, etc. Eens wat anders dan zondags naar de nitro en benzine geurend thuis komen. :rolling:

en hier zijn de andere twee , ik weet het ,er is een hoog kobus gehalte :D maar dat ligt aan de filmsteres ;) :grin:

dit was het weer voor vandaag , ik ga naar bed , de wekker staat op 04:45 dus het schiet al weer lekker op :rolleyes:

dit was het weer voor vandaag , ik ga naar bed , de wekker staat op 04:45 dus het schiet al weer lekker op :rolleyes:

Leuke bijdrages weer, voor de thuisblijvers een uitkomst :rolling:

He dus ik kan uitslapen? (05.25 gaat de mijnes ;) )

Leuke bijdrages weer, voor de thuisblijvers een uitkomst :rolling:

He dus ik kan uitslapen? (05.25 gaat de mijnes ;) )

Heey bym
Ik kon het niet laten dus heb ik voor mezelf een onroad nu
Ik heb hem kunnnen ruilen tegen mijn marder
Binnenkort maar eens afspreken en het techniek van het sturen en warm rijden onder de knie krijgen :help:

Ohja hier nog even een foto van main merkedesh ;-)

Heey bym
Ik kon het niet laten dus heb ik voor mezelf een onroad nu
Ik heb hem kunnnen ruilen tegen mijn marder
Binnenkort maar eens afspreken en het techniek van het sturen en warm rijden onder de knie krijgen :help:

Ohja hier nog even een foto van main merkedesh ;-)

Ohw vet, we hebben er dus een ONROADER bij, toppie.
Pas je dan ook je handtekening even aan :rolling:
Anyway, dan wordt de ploeg onroaders ook eens wat groter :P

Neem je je onroad mee naar Hoogtij volgende week, of we kunnen deze week ook savonds wel wat afspreken, al wordt dat enigsinds lastiger ivm een groot gebrek aan tijd :P maar we zien wel ff ?

Ik ben morgenavond in Heemskerk, bij Speedworld.

p.s. ik zie geen foto :D

Ohw vet, we hebben er dus een ONROADER bij, toppie.
Pas je dan ook je handtekening even aan :rolling:
Anyway, dan wordt de ploeg onroaders ook eens wat groter :P

Neem je je onroad mee naar Hoogtij volgende week, of we kunnen deze week ook savonds wel wat afspreken, al wordt dat enigsinds lastiger ivm een groot gebrek aan tijd :P maar we zien wel ff ?

Ik ben morgenavond in Heemskerk, bij Speedworld.

p.s. ik zie geen foto :D

Inderdaad er ging even wat mis maar hier zijn de foto's :D

PICT0105.jpg

PICT0104.jpg

PICT0109.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back